IO rozwija Hitman bez Square Enix. Szybsze loadingi na XOne i uproszczone wyzwanie
Square Enix co prawda pozbyło się studia IO Interactive, ale to na szczęście nie koniec tej zdolnej grupy deweloperów.
Po pozbyciu się IO Interactive przez Square Enix w firmie doszło do zwolnienia części pracowników, ale studio przetrwało ostatnie perturbacje uzyskując status niezależnej ekipy.
Square Enix pozbywa się IO Interactive
Dzięki tej sytuacji możemy mówić o dalszym rozwoju marki Hitman, która - jak się ostatnio okazało - pozostała w rękach IO Intercative, a nie Square Enix.
IO Interactive pracowało w ostatnich tygodniach nad wprowadzeniem kilku poprawek do ostatniej odsłony Hitman. Chodzi o patch 1.12.1, który został już udostępniony dla posiadaczy gry. Studio zadbało m.in. o przyspieszenie loadingów w wersji na Xbox One.
Zmiany w patchu 1.12.1 do Hitman:
- Poprawione loadingi na Xbox One (część graczy zgłaszała wydłużone loadingi po zainstalowaniu poprzedniego patcha)
- Poprawki w balansie walki (zredukowano szybkostrzelność pistoletów NPC-ów, zmodyfikowano Aim Assist, zwiększono tempo regeneracji zdrowia Agenta 47 oraz zmniejszono obrażenia zadawane 47 z większych odległości. Poziom trudności Professional nie został zmodyfikowany w ten sposób i zachował dawne wyzwanie).
- Zmieniono kryteria odblokowania poziomu trudności Professional (teraz wystarczy posiadać poziom Mastery 5-19, by odblokować poziom trudności Professional).
- Poprawiono błędy ze złym zachowaniem strażników przy podnoszeniu broni.
- Wprowadzono szereg drobnych poprawek do funkcjonalności online.
- Poprawiono rejestrowanie zaliczonych Trofeów/Osiągnięć.
- Wprowadzono szereg mniejszych poprawek.
Studio wprowadziło również 25 Elusive Target, czyli kolejnego delikwenta, które trzeba odszukać i wyeliminować w Hokkaido.
Co dalej z Hitman? IO Interactive twierdzi, że sytuacja w firmie się unormowała. Już w sierpniu mamy otrzymać nowe wyzwania do gry.