GDCA 2018. Deweloperzy wybrali najlepszą grę ubiegłego roku. Polski Superhot z nagrodą!

W styczniu prezentowaliśmy listę nominacji na Game Developers Choice Awards (GDCA). Wiemy już, jakie gry zdobyły najwyższe wyróżnienia w głosowaniu twórców gier!
Gala GDCA jest o tyle ciekawa, że głosują tutaj na najlepsze gry sami ich twórcy. W ubiegłym roku takie jury doceniło najmocniej Overwatch a tym razem deweloperzy docenili najbardziej (to było łatwe do przewidzenia) The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Tim Schafer otrzyma nagrodę BAFTA




To nie koniec deweloperskich zaszczytów pod adresem nowej Zeldy. Gra first-party Nintendo została również wyróżniona w kategoriach Najlepszy Dźwięk i Najlepszy Design. Z kolei Tim Schafer odebrał prestiżową nagrodę za Całokształt Osiągnięć. Warto posłuchać jego przemówienia na scenie GDCA (2:19:30 w materiale poniżej). Z kolei polski Superhot zwyciężył w kategorii najlepszej gry VR.
Nagrody przyznane na GDCA 2018:
Najlepszy dźwięk
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Najlepszy debiut
Studio MDHR (Cuphead)
Najlepszy design
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Nintendo)
Najlepsza gra mobilna
Gorogoa (Jason Roberts/Buried Signal)
Nagroda za innowacje
Gorogoa (Jason Roberts/Buried Signal)
Najlepsza fabuła
What Remains of Edith Finch (Giant Sparrow)
Najlepsza technologia
Horizon Zero Dawn (Guerrilla Games)
Najlepsza wizja artystyczna
Cuphead (Studio MDHR)
Najlepszy gra VR
SUPERHOT VR (The SUPERHOT Team)
Nagroda publiczności
NieR:Automata (PlatinumGames)
Gra roku
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Nintendo)
Nagroda ambasadora
Rami Ismail
Nagroda za całokształt osiągnięć
Tim Schafer