Assassin's Creed Odyssey. Całe drzewko umiejętności ujawnione w gameplayu

Marce Assassin's Creed coraz bliżej do role-playów. To dążenie uwidacznia się sczególnie w Assassin's Creed: Odyssey.
Oprócz zbierania coraz lepszego ekwipunku i rozmawiania z postaciami, w trakcie czego wybrać można kilka kwestii dialogowych, w Assassin's Creed: Odyssey nie zabkranie oczywiście rozwijania potencjału bojowego bohatera.
Cyberpunk z demem na gamescom 2018




Poznaliśmy już umiejętności, jakie będziemy odblokowywać i wzmacniać w trakcie zabawy w Assassin's Creed: Odyssey. Temat został w szczegółach poruszony przez YouTubera JorRaptor, który przygotował 10-minutowe nagranie, demonstrujące drzewko zdolności w nowej grze Ubisoftu.
Poniżej znajdziecie pełną listę umiejętności w Assassin's Creed Odyssey.
Łowca
- Ghost Arrows of Artemis - strzały, które przebijają tarcze a nawet ściany i zadają 175% obrażeń Łowcy.
- Overpower Bow Strike - naładowana strzała zadająca 800% obrażeń Łowcy i wybuchająca po trafieniu w cel.
- Archery Master - zwiększa zadawane obrażenia o 15% (poziom drugi: o 20% i 25% dla headshotów).
- Rain of Destruction - atak obszarowy strzałami.
- Beast Master - pozwala oswoić jedno zwierze.
- Arrow Master - strzały paraliżujące oponentów.
- Multi Shot - oznaczenie do czterech wrogów i posłanie w nich strzał.
- Devastating Shot - wystrzał zadający 150% obrażeń Łowcy i zwiększający efektywność ognistych i zatrutych strzał o 150%.
- Predator Shot - zoom i posłanie strzały zadającej 230% obrażeń, zwiększenie zasięgu o 25%, możliwość kontrolowania lotu strzały.
- Spread Show - wystrzelenie trzech strzał naraz, każda zadaje 100% obrażeń Łowcy (poziom drugi: pięciu strzał naraz).
- Sixth Sense - spowolnienie czasu do 5 sekund po wykryciu przez przeciwnika, celownik automatycznie ustawia się na korpusie adwersarza.
Wojownik
- Bull Rush - szarża i powalenie wroga zadające 180% normalnych obrażeń.
- Spartan Kick - kopnięcie odrzucające wroga i zadające 190% obrażeń.
- Charged Heavy Attack - ciężki atak wymagający naładowania, który zadaje 100% obrażeń Wojownika, odrzuca przeciwnika i przełamuje blok.
- Shield Breaker - zniszczenie tarczy przeciwnika, oszołomienie go i zadanie 160% obrażeń Wojownika.
- Weapons Master - zwiększenie obrażeń o 10%.
- Second Wind - możliwość przywrócenia 25% punktów zdrowia (poziom drugi: 35%).
- Ring of Chaos - fala uderzeniowa oszałamiająca wrogów w odległości 3 metrów i zadająca 110% obrażeń Wojownika.
- Hear Master - zwiększa wartość obronną pancerza o 10%.
- Flaming Attacks - przez 15 sekund ataki wręcz i zwykłe strzały przepełniają się żywiołem ognia.
- Fire Mastery - pasek podpalenia przeciwnika zapełnia się 10% szybciej.
- Overpower Attacks - potęzny atak pożerający dwa segmenty paska Adrenaliny.
- Battlecry of Ares - ataki zadają 20% więcej obrażeń przez 20s. Wrogowie nie mogą nas wtedy zranić.
Zabójca
- Shadow of Nyx - poza walką postać staje się niewidzialna póki stoi nieruchomo.
- Stealth Master - cichsze poruszanie się.
- Slow Time - spowalnia czas na pięć sekund;
- Hero Strike - pojedynczy atak zadający 60% obrażeń Zabójcy.
- Cricital Assassination - skrytobójczy atak zadający 150%, jeśli bohater pozostaje niezauważony.
- Call to Arms - przywołanie sojusznika odciągającego uwagę wroga przez co najmniej 20 sekund.
- Vanish - oszołomienie pobliskich wrogów na sześć sekund, zaatakowanie ich przerywa oszołomienie.
- Poison Mastery - pasek zatrucia przeciwnika zapełnia się 10% szybciej.
- Shadow Assassin - obrażenia Zabójcy i powalenia zwiększone o 15%, automatycznie przeszukuje wroga po zabójstwie skrytobójczym.
- Venomous Attacks - przez 15 sekund ataki wręcz i zwykłe strzały zadają obrażenia od trucizny.
- Revelation - odkrywa wszystkie pobliskie sekrety, włącznie ze skrzyniami i ukrytymi przejściami w odległości 15 metrów.
Ogólne
- Summon Phobos - przywołanie konia.
- Meditation - opcja oczekiwania (dla zmiany pory dnia).
- Eyes of Ikaros - kontrolowanie orła, który może oznaczać przeciwników i odszukiwać cele misji (poziom drugi: pokazuje trasę patrolu oznaczonego wroga a orzeł przeszkadza wrogom podczas walki);
- Assassination - możliwość zadania znacznie większych obrażeń, jeśli zaatakujemy niezauważeni;
- Leap of Faith - zmniejsza obrażenia od upadku (poziom drugi: eliminuje jakiekolwiek obrażenia po upadku).
- Whistle - gwizdanie przyciągające uwagę wroga.
- Knockout and Recruting - możliwość rekrutowania oszołomionych przeciwników na okręt bohatera.
- Defensive Manouvers - możliwość uniku i parowania ciosów, idealny unik spowalnia przez chwilę czas.
- Man at Arms - pozwala natychmiastowo zmieniać aktywną broń na alternatywny zestaw.