Amerykańska reklama R&C: A Crack in Time
Amerykański oddział SONY prezentuje dwie nowe reklamy, które na dniach pojawią się w amerykańskiej telewizji. Pierwsza z nich przedstawia, jak wielki potencjał tkwi w broniach dostępnych w grze Ratchet & Clank: A Crack in Time. Rząd Stanów Zjednoczonych zgłasza poważne zainteresowanie arsenałem Ratcheta, co nie dziwi, bo to naprawdę oryginalne i porażające narzędzia destrukcji. Druga reklama skupia się na najważniejszym elemencie PS3, czyli świetnych grach. Wrażenia? Naprawdę podoba mi się sposób, w jaki SCEA stara się przekonać Amerykanów do zainwestowania w PS3.
Amerykański oddział SONY prezentuje dwie nowe reklamy, które na dniach pojawią się w amerykańskiej telewizji. Pierwsza z nich przedstawia, jak wielki potencjał tkwi w broniach dostępnych w grze Ratchet & Clank: A Crack in Time. Rząd Stanów Zjednoczonych zgłasza poważne zainteresowanie arsenałem Ratcheta, co nie dziwi, bo to naprawdę oryginalne i porażające narzędzia destrukcji. Druga reklama skupia się na najważniejszym elemencie PS3, czyli świetnych grach.
Wrażenia? Naprawdę podoba mi się sposób, w jaki SCEA stara się przekonać Amerykanów do zainwestowania w PS3.