Insomniac o rozwoju gier na PS3

Gry
532V
Insomniac o rozwoju gier na PS3
Sebastian Michalski | 27.10.2009, 16:59

James Stevenson z
Dalsza część tekstu pod wideo
Insomniac w niedawnym wywiadzie powiedział, że PS3 czeka jeszcze długa droga i co najmniej 2-3 lata, zanim będzie można powiedzieć że gry na konsolę SONY osiągały 100% swoich możliwości.

"Pierwsze parę lat życia PS3 było jedynie rozgrzewką dla twórców gier poznających dopiero nowe narzędzie. Widzicie co Naughty Dog miało okazję zrobić w ciągu dwóch ostatnich lat. Zarówno widzicie co My mogliśmy zrobić w tym samym czasie. To właśnie w tym wszystkim jest tak ekscytujące."



James Stevenson z Insomniac w niedawnym wywiadzie powiedział, że PS3 czeka jeszcze długa droga i co najmniej 2-3 lata, zanim będzie można powiedzieć że gry na konsolę SONY osiągały 100% swoich możliwości.

"Pierwsze parę lat życia PS3 było jedynie rozgrzewką dla twórców gier poznających dopiero nowe narzędzie. Widzicie co Naughty Dog miało okazję zrobić w ciągu dwóch ostatnich lat. Zarówno widzicie co My mogliśmy zrobić w tym samym czasie. To właśnie w tym wszystkim jest tak ekscytujące."


"PS3 nadal wydaje się młodym systemem, co dopiero dojrzewającym. Slim był idealnym posunięciem, a dzięki obniżce cen SONY nabiera rozpędu."


Insomniac prężnie przygotowuje się obecnie do premiery kolejnej odsłony przygód Ratchet'a i jego nieodłącznego kompana Clank'a w najnowszej grze: Ratchet and Clank Future: A Crack in Time, który będzie miał swoją premierą 30 Października (wersja kolekcjonerska) oraz 6 Listopada (wersja zwykła)!


















CVG Home ť PlayStation ť News







PreviousEU PS video store changes revealed MS: Xbox Live still "generation ahead" of competition Next


Insomniac: PS3 won't be maxed out for 2-3 years


Sony's console "still feels like a young system," says Resistance dev



Insomniac senior community manager James Stevenson has said it could take another two to three years before developers truly start to max out the PS3. "There's always ways we can become more efficient. The PlayStation platforms are built with a very high ceiling and I think that's part of the success Sony has had in creating these platforms with really long life spans," said Stevenson.
























































Ratchet & Clank: A Crack in Time Official trailer
6:53 Seven minutes of lush gameplay footage


Click to playClick to play in HD
















Now playing More videos Share this



Watch tons of other great game videos in HD over on our video channel!

"The first couple of years are all about developers getting games up and working. You see what Naughty Dog has had the chance to do in the past two years. You've seen what we've been able to do in that time. This is where it gets exciting.


Źródło: własne

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper