Czym będzie Heavy Rain?
Gry
638V
David Cage, szef zespołu Quantic Dream, w wywiadzie udzielonemu serwisowi Destructoid w kilku naprawdę zakręconych słowach opisuje czym konkretnie ma być w jego przekonaniu Heavy Rain.
David Cage, szef zespołu Quantic Dream, w wywiadzie udzielonemu serwisowi Destructoid w kilku naprawdę zakręconych słowach opisuje czym konkretnie ma być w jego przekonaniu Heavy Rain.
W moim odczuciu Heavy Rain nie jest już grą. Łamie bowiem większość tradycyjnych wzorów i stereotypów gry komputerowej, będąc jednocześnie w pełni interaktywną. Jeśli nasze podejście do rozgrywki się sprawdzi, trzeba będzie wymyślić nazwę dla nowo powstałego gatunku.
Heavy Rain polega na współgraniu rozgrywki oraz linii fabularnej w prawie fizycznym sensie. Sami odkrywamy historię, sami zmieniamy ją i zakręcamy. Za każdym razem tworzymy ją unikalną. Naszą.
Pojęcie interaktywnego filmu było od początku brane pod uwagę. Bo w wielu kwestiach to właśnie tym jest Heavy Rain - wizualną opowieścią, na którą poprzez swoje działania wpływa gracz.