Gracze polubili się z PlayStation+
Po kilku pierwszych miesiącach obecności abonamentu PlayStation+ na rynku, przedstawiciele Sony podjęli się pierwszego podsumowania otaczającego nową usługę trendu. Okazuje się, że gracze polubili się z płatnym abonamentem, szczególnie w Europie oraz Japonii. Różnica polega wyłącznie na tym, iż mieszkańcy Starego Kontynentu zdecydowanie częściej kupowali opcję roczną (polska cena to 195 PLN), Japończycy z kolei - trzymiesięczną (59 PLN). Tematyczna wypowiedź Andrew House'a z SCEE w rozwinięciu.
Po kilku pierwszych miesiącach obecności abonamentu PlayStation+ na rynku, przedstawiciele Sony podjęli się pierwszego podsumowania otaczającego nową usługę trendu. Okazuje się, że gracze polubili się z płatnym abonamentem, szczególnie w Europie oraz Japonii. Różnica polega wyłącznie na tym, iż mieszkańcy Starego Kontynentu zdecydowanie częściej kupowali opcję roczną (polska cena to 195 PLN), Japończycy z kolei - trzymiesięczną (59 PLN). Tematyczna wypowiedź Andrew House'a z SCEE w rozwinięciu.
"A aktualnym momencie nie czuję się upoważniony do zdradzania szczegółów, bowiem na te przyjdzie czas. Mogę jednak zdradzić, że ilość subskrybcji PlayStation+ pokrywa lub nawet przewyższa nasze maksymalne oczekiwania względem poszczególnych światowych rynków. Jesteśmy z tego powodu niezmiernie szczęśliwi."
W związku z tym czekamy na lepsze pełne wersje oferowane za pośrednictwem usługi i klasyki z PSX-a. Może... Vagrant Story?