Jaki mógł być Resident Evil 5?

Gry
818V
Jaki mógł być Resident Evil 5?
Paweł Musiolik | 26.08.2010, 11:00

Czasem gry na początku developingu czy w trakcie planowania mają być zupełnie inne niż efekt końcowy. Rzadko możemy się o tym dowiedzieć lub zobaczyć efekty wczesnej pracy, jednak Capcom lubi robić całkiem inaczej i pokazuje pomysły jakie firma miała przy produkcji swoich gier. Tym razem możemy dowiedzieć się ciekawych rzeczy o Resident Evil 5.Czasem gry na początku developingu czy w trakcie planowania mają być zupełnie inne niż efekt końcowy. Rzadko możemy się o tym dowiedzieć lub zobaczyć efekty wczesnej pracy, jednak Capcom lubi robić całkiem inaczej i pokazuje pomysły jakie firma miała przy produkcji swoich gier. Tym razem możemy dowiedzieć się ciekawych rzeczy o Resident Evil 5.

Wydając książkę "The Art of Resident Evil 5" Capcom umożliwił nam poznanie ich wszystkich pomysłów i propozycji odnośnie tego, jakim miał być Resident Evil 5 od początku tworzenia. z Najciekawszych rzeczy które możemy się dowiedzieć, to fakt, że w grze były planowane klasyczne zombie, NPC których mogliśmy ocalić lub skazać na pożarcie i boss - Tyrant. Dodatkowo w grze miało znaleźć się parę gatunków Lickerów, Executioner miał mieć nóż wbity w głowę, a większość przeciwników miała mieć kompletnie inny wygląd. Inaczej wyglądać mieli też bohaterowie, Sheva wyglądała dużo bardziej seksownie niż w grze, a Chris nie miał aparycji strongmana z zawodów.

Jak widać, pierwotnie gra miała wyglądać całkiem inaczej i w mojej opinii, dużo lepiej, bo miało być bardziej klimatycznie i bardziej survival-horrorowo niż w efekcie końcowym. Każdy kto chciałby osobiście zobaczyć książkę, informuję, że kosztuje ona 39,99$, ma 205 stron, a wydawcą jest firma Udon. Więc gnać na Amazon czy tam eBay i szukać. A poniżej mała próbka.

Źródło: własne

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper