Bethesda niewzruszona awarią PSN

Brink to strzelanina nastawiona przede wszystkim na rozgrywkę online. Przedłużająca się awarią PSN może poważnie zaszkodzić w sprzedaży nowego dzieła Splash Damage, opartego o kilka ciekawych pomysłów (mobilność w stylu Mirror's Edge, klasy postaci itd).
Brink to strzelanina nastawiona przede wszystkim na rozgrywkę online. Przedłużająca się awarią PSN może poważnie zaszkodzić w sprzedaży nowego dzieła Splash Damage, opartego o kilka ciekawych pomysłów (mobilność w stylu Mirror's Edge, klasy postaci itd).
Może się wydawać, że Bethesda jest w związku z premierą Brink w opałach. Gra pojawi się na rynku już za 3 dni i możliwe, że PSN nadal nie będzie funkcjonować poprawnie do tego czasu. Wydawca pozostaje jednak niewzruszony - strzelanina FPP od Splash Damage ma zaoferować również mocny tryb offline, z którego bez problemu - gdy już sieć SCE zacznie działać - przeniesiemy się do internetowych rozgrywek:
"Na szczęście Brink to tytuł, w którym bez żadnych przestojów możemy przełączać się między różnymi trybami rozgrywki - singleplayerem, co-opem i multiplayerem. Więc wszystkie punkty doświadczenia odblokowane w singlu będą przechodzić do puli multiplayerowej, jak tylko PSN znów zacznie działać. Właściciele PS3 będą więc mogli cieszyć się grą, poznawać mechanikę działania w drużynie, fabułę, cele, mapy oraz sposoby personalizacji postaci i odblokowywania nowych przedmiotów, a później wykorzystają tę wiedzę w multiplayerze" - zapewnił rzecznik prasowy Bethesdy.