Znamy szczegóły na temat trybu multiplayer w GRID 2!

Czekaliśmy, czekaliśmy i nareszcie się doczekaliśmy. Ekipa Codemasters nie tylko zaprezentowała nowe, niepokazywane dotąd fragmenty rozgrywki z drugiej odsłony cyklu GRID, lecz także ujawniła pierwsze, konkretne informacje na temat trybu multiplayer, jaki znajdzie się w tej produkcji. Twórcy przykładają do niego dużą wagę, więc raczej nie powtórzą błędu z przedwczesnym wyłączeniem serwerów, jaki popełnili w przypadku pierwszej części cyklu.Czekaliśmy, czekaliśmy i nareszcie się doczekaliśmy. Ekipa Codemasters nie tylko zaprezentowała nowe, niepokazywane dotąd fragmenty rozgrywki z drugiej odsłony cyklu GRID, lecz także ujawniła pierwsze, konkretne informacje na temat trybu multiplayer, jaki znajdzie się w tej produkcji. Twórcy przykładają do niego dużą wagę, więc raczej nie powtórzą błędu z przedwczesnym wyłączeniem serwerów, jaki popełnili w przypadku pierwszej części cyklu.
http://youtu.be/nztEDJ0NHuA
- W GRID 2 będzie mogło ścigać się maksymalnie dwunastu graczy
- Twórcy umożliwią nam rozgrywkę na podzielonym ekranie dla maksymalnie dwóch zawodników
- Będziemy mogli ścigać się w dziesięciu różnych typach wyścigów (Race, Endurance, Drift, Touge, Checkpoint, Face Off, Time Attak, Overtake, Power Lap)
- Całość zostanie zintegrowana z systemem RaceNet, który otrzyma dedykowane aplikacje
http://youtu.be/vCk1q8ofh-o
- W miarę postępów w rozgrywce będziemy zarabiać coraz większą ilość gotówki i punktów doświadczenia oraz odblokujemy nowe samochody i modyfikacje
- Samochody mają być podatne na modyfikacje
- Specjalna technologia będzie czuwać nad tym, by wszyscy gracze grali fair
- Powtórki z wyścigów będziemy mogli przesyłać bezpośrednio do YouTube
http://youtu.be/05Ub5DrivYA
- W grze znajdzie się opcja nosząca miano GRID 2 Rivals, dzięki której zawsze będziemy mogli udowodnić innym graczom, kto jest najlepszym kierowcą. System ma działać podobnie do Autologu z Need for Speeda i podrzuci nam informacje o wynikach wykręconych przez naszych znajomych lub innych graczy (w tym drugim przypadku będą one oparte na naszej lokalizacji, gra podsunie nam kogoś z naszej "okolicy"), a my będziemy mogli podjąć próbę ich pobicia
I co Wy na to?