Ubisoft prosi parkourowca o pomoc w tworzeniu Assassin's Creed Unity

Ubisoft potwierdził, że począwszy od , za sekwencje poruszania się po mieście i wszelkie elementy parkour w grach z tej serii odpowiadał będzie Michael Zernow, który jest dosyć znany w kręgu ludzi, uwielbiających kreatywne pokonywanie miejskiej dżungli.
Sam zainteresowany potwierdza, że seria Assassin's Creed nie jest mu obca.
To tylko jeden z wielu widocznych przykładów, które co roku przyciągają do parkoura zastępy młodych atletów.




Jak widać, Michael znalazł w Assassin's Creed również korzyści, które wykraczają poza te wirtualne i wiąże z marką spore nadzieje, by podobnych jemu ciągle przybywało.
Swoją drogą zastanawiam się, czemu nie sięgnąć po bardziej znanego parkourowca, który doskonale wie, jak efektownie wyglądać przed kamerą? Takie doświadczenie mogłoby się opłacić podczas sesji motion capture. Mam tutaj na myśli głównie Davida Belle, który znany jest widowni ze swoich ról w chociażby "13 dzielnicy".