Capcom opowiada o złożonym procesie ulepszania grafiki na rzecz Resident Evil HD
Producent gry Yoshiaki Hirabayashi opowiedział o tym, jak wygląda proces odświeżania remake'u Resident Evil, jaki niegdyś pojawił się na GameCube. Co więcej, okazuje się że w związku z pozytywnym odzewem względem zbliżającej się reedycji, dostaniemy mały prezent.
Cały proces polega na zastępowaniu płaskich obrazów trójwymiarowymi modelami, tworzeniu niektórych modeli od nowa oraz poprawianiu efektów oświetlenia. Na przykładzie pierwszej lokacji, którą odwiedzamy w grze: niektóre z dwuwymiarowych obrazów zostało zastąpionych przez pełnoprawne modele, poprawiono efekty oświetlenia, a świeczki zostały stworzone od nowa, by ich jakość była lepsza. Do tej pory wiele lokacji zostało przerobionych w ten sposób i to samo ma się stać z resztą.
Co się zaś tyczy wspomnianego wcześniej prezentu, są to stroje dla Chrisa i Jill. Dokładniej chodzi o ubiór jaki mieli na sobie podczas misji w . Reedycja zapowiedziana jest na 2015 rok.