Rozdział 1 - Colter
Misja: Bandyci z Zachodu




Wymagania na złoto:
- Ukończ strzelaninę, nie otrzymując żadnych obrażeń
- Złup 6 lub więcej przedmiotów z rancza Adlerów
- Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 80%
Po scence otwierającej grę, docieramy do tymczasowego miejsca naszego pobytu w pierwszym rozdziale Red Dead Redemption 2. Po paru dodatkowych wydarzeniach, wsiądziemy na konia i wraz z Dutchem wyruszymy na krótki rekonesans. Gra nauczy nas podstaw sterowania podczas jazdy konnej, więc nie musimy się o nic obawiać.
Po pewnym czasie spotkamy naszego kompana - Micah - z którym wyruszymy dalej. Po paru chwilach, gra pozwoli nam nawiązać konwersację z nowym towarzyszem. Wciskając L2/LT będziemy mogli wybrać jedną z dwóch opcji dialogowych - wybór należy do was.
Po wymianie zdań, dotrzemy do domku o którym była mowa wcześniej. Podjeżdżamy koniem w odpowiednie miejsce i przytrzymujemy trójkąt/Y by przywiązać konia. Zgodnie z tym co mówi Dutch, ukrywamy się w pobliskiej oborze (po lewej) i kucamy wciskając R1/RB by przykleić się do ścianki. Czekamy na rozwój akcji. Chwilę później rozpocznie się strzelanina, więc celujemy w głowy i szybko likwidujemy przeciwników. Jeden z nich postanowi uciec. Możemy go zostawić lub strzelić mu w plecy. Po strzelaninie wejdziemy do środka, gdzie dostaniemy zadanie przeszukania szafek i zebrania zasobów, co też robimy. Polecam przeszukać dokładnie dom, zwłaszcza stolik nocny przy łóżku, gdzie znajdziemy Kartę Flory Ameryki 1.
Po wyjściu z domku zostaniemy wysłani do stodoły, gdzie po wejściu zaatakuje nas przeciwnik i będziemy musieli z nim walczyć na pięści. Po wszystkim, mamy opcję wypytania rywala lub jego obicia. Po przesłuchaniu gra daje nam wybór - puszczamy drania wolno lub zabijamy. Po wszystkim uspokajamy konia, wychodzimy i kierujemy się w kierunku domu, gdzie odegra się ostatnia scenka misji.
Materiał wideo: