Misja: Kto nie jest bez grzechu
Wymagania na złoto:
- Wygraj 2 rozdania w pokera
- Wróć z Wielebnym do obozu w czasie poniżej 2 minut i 5 sekund




Poszukiwanie wielebnego rozpoczynamy na południe od naszego obozowiska, na stacji Flatneck. Gdy dotrzemy na miejsce, wołamy kilkukrotnie księdza, po czym wchodzimy do budynku, gdzie poszukiwany przez nas klecha gra w pokera.
Pierwsza runda jest samouczkiem, więc po jej rozegraniu możemy spokojnie odstąpić od rozgrywania kolejnych rund i wyjść. Okaże się, że wielebny znowu zniknął i musimy go szukać.
Wypytujemy o niego pobliskich ludzi i wyruszamy w kierunku, który nam wskażą. Gdy dotrzemy na miejsce, zauważymy, że poszukiwany przez nas kompan ma problemy. Gdy pobijemy draba, musimy gonić świadka pobicia. Gdy się z nim uporamy (grozimy mu), znowu musimy szukać wielebnego.
Pijaka znajdziemy na pobliskich torach. Pomagamy mu wyciągnąć nogę spomiędzy belek i w ostatniej chwili odskakujemy przed pociągiem. Po wszystkim ładujemy go na konia i wracamy do obozu.
Nagranie wideo: