Misja: Początek i ucieczka przed wspomnieniem
Wymagania na złoto:
- Zabij wszystkie wilki bez otrzymywania obrażeń
- Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 80%
Po scence w której dowiadujemy się, że naszym zadaniem jest odnalezienie Johna Marstona, wyruszymy konno razem z Javierem w góry. Kontrolę nad Arthurem przejmiemy w momencie w którym dotrzemy do pozostałości ogniska.
Dalsza droga to ciągłe towarzystwo Javiera i pogadanka o tym, co wydarzyło się przed wydarzeniami z gry. Gra po drodze przedstawi nam ikonki zdrowia i wytrzymałości konia w interfejsie oraz różnych ustawień kamery (wybór kamery kinowej wprowadzi nas na autopilota, co jest przydatne w dłuższych trasach).
Trasa zakończy się przy truchle konia. Momentalnie też usłyszymy wołanie Martsona o pomoc. Chwilę podjedziemy konno, by chwilę później z nich zejść i resztę trasy pokonać pieszo. Całość jest prosta - wystarczy podążać za Javierem aż znajdziemy Johna. Po krótkiej scence, zaatakują nas wilki. Naszym zadaniem jest odciągnięcie uwagi od Javiera i Marstona. Zrobimy to przytrzymując R2/RT i wciskając kwadrat. Później wilki musimy po prostu zastrzelić.
Chwilę później wskoczymy na konia i naszym zadaniem będzie odpierać ataki wilków. Wybieramy więc giwerę i strzelamy w nie, trzymając się blisko Javiera. Po wszystkim jedziemy za towarzyszem i docieramy do obozowiska.
Materiał wideo: