Atuty - opis, działanie
Atuty w Tom Clancy's The Division 2 funkcjonują nieco inaczej niż w poprzedniej części. Przede wszystkim, teraz nie odblokowują się automatycznie, tylko musimy je wykupić za punkty technologii SHD. Większość z nich dostępna jest od razu, tylko część ma ograniczenie od 30 poziomu postaci.
Wybrane atuty mają także kilka poziomów, zapewniając dodatkowe korzyści z ich wykupienia. Na szczęście, nie musimy wybierać między nimi, wykupiony atut pozostaje aktywny non stop.
Lista atutów
Slot na broń
- Dodaje drugie miejsce na broń podstawową (1 SHD)
Uzupełnienie
- Poziom 1: W chwili wejścia od bazy uzupełnia zbroję (1 SHD)
- Poziom 2: W chwili wejścia od bazy uzupełnia zbroję i granaty (1 SHD)
Zasobnik sprawności polowej (wymagany 30 poziom)
- 50% szans na dodatkowy przedmiot podczas otwierania zasobnika sprawności polowej (5 SHD)
Wzmocnienie pancerza
- Poziom 1: Zwiększa liczbę wzmocnień pancerza do 4 (1 SHD)
- Poziom 2: Zwiększa liczbę wzmocnień pancerza do 5 (2 SHD)
- Poziom 3: Zwiększa liczbę wzmocnień pancerza do 6 (3 SHD)
Granaty
- Poziom 1: Zwiększa liczbę noszonych granatów +1 (1 SHD)
- Poziom 2: Zwiększa liczbę noszonych granatów +1, łącznie +2 (2 SHD)
- Poziom 3: Zwiększa liczbę noszonych granatów +1, łącznie +3 (3 SHD)
Wyposażenie
- Poziom 1: Zwiększa limit wyposażenia o 10 (1 SHD)
- Poziom 2: Zwiększa limit wyposażenia o 20 (2 SHD)
- Poziom 3: Zwiększa limit wyposażenia o 30 (3 SHD) (wymaga poziom 30)
Skrytka
- Poziom 1: Zwiększa pojemność skrytki o 20 (1 SHD)
- Poziom 2: Zwiększa pojemność skrytki o 30
- Poziom 3: Zwiększa pojemność skrytki o 50 (wymagany poziom 30)
Punkty doświadczenia
- Poziom 1: Dodatkowe PD za trafienie w głowę (1 SHD)
- Poziom 2: Dodatkowe PD za wielobójstwo (1 SHD)
- Poziom 3: Zabójstwa przez zniszczenie słabych punktów zapewniają dodatkowe PD (1 SHD)
- Poziom 4: Zabójstwa z wykorzystaniem elementów otoczenia zapewniają dodatkowe PD (1 SHD)
- Poziom 5: Pozostawanie przez dłuższy czas przy życiu zapewnia dodatkowe PD (1 SHD)
Wykrywanie
- Poziom 1: Podarowanie wystarczającej liczby zasobów w punkcie kontrolnym zapewnia wykrywanie pojemników z łupami w promieniu 20 m przez 10 minut (1 SHD)
- Poziom 2: Podarowanie wystarczającej liczby zasobów w punkcie kontrolnym zapewnia wykrywanie wrogów w promieniu 20 m przez 10 minut (2 SHD)
Materiały rzemieślnicze
- Poziom 1: Pojemność magazynu na materiały zwiększa się do 100 (1 PD)
- Poziom 2: Pojemność magazynu na materiały zwiększa się do 250 (2 SHD)
- Poziom 3: Pojemność magazynu na materiały zwiększa się do 500 (3 SHD) (wymaga poziom 30)
Magazyn
- Poziom 1: Taktyczny, kompaktowy pojemnik pasujący do większości broni (1 SHD)
- Poziom 2: Magazynek 5.56 z ulepszoną sprężyną (1 SHD)
- Poziom 3: Precyzyjny magazynek 7.62 (1 SHD)
- Poziom 4: Polowy magazynek do pistoletów
Wylot lufy
- Poziom 1: Hamulec wylotowy 5.56 (1 SHD)
- Poziom 2: Kompensator 7.62 (1 SHD)
- Poziom 3: Mały tłumik do broni kalibru 9mm
- Poziom 4: Tłumik Osprey 0.45
Uchwyt
- Poziom 1: Krótki uchwyt podlufowy (1 SHD)
- Poziom 2: Kompaktowy, wzmacniany celownik laserowy (1 SHD)
Optyka
- Poziom 1: Celownik T2 Micro Red Dot (1 SHD)
- Poziom 2: Celownik ACOG x4
Zasoby
- Poziom 1: Dodaje 50 miejsc na zasoby w ekwipunku (1 SHD)
- Poziom 2: Dodaje kolejne 50 miejsc na zasoby w ekwipunku (2 SHD)
- Poziom 3: Dodaje kolejne 50 miejsc na zasoby w ekwipunku (3 SHD)
Demontaż
- Poziom 1: Podczas demontażu można uzyskać dodatkowe materiały (3 SHD)
- Poziom 2: Szansa na uzyskanie rzadkich materiałów (5 SHD)
Trudne polowania (wymaga Otis Stykes w bazie)
- Poziom 1: Uzyskaj dostęp do jednego polowania dziennie (1 SHD)
- Poziom 2: Dodatkowe polowanie dziennie (wymagany poziom 30)
Komplety wyposażenia
- Poziom 1: Dodaje miejsce na komplety wyposażenia (1 SHD)
- Poziom 2: Dodaje kolejne miejsce na komplety wyposażenia
- Poziom 3: Dodaje kolejne miejsce na komplety wyposażenia (wymagany poziom 30)
Amunicja do broni charakterystycznej (wymagany poziom 30)
- Zwiększa ilość upuszczanej przez wrogów specjalistycznej amunicji (5 SHD)