Baza wypadowa, rekrutacja postaci, możliwości rozwoju
Baza wypadowa w Białym domu jest najważniejszym miejscem w Tom Clancy's The Division 2. To tutaj znajdziemy ludzi, pozwalających nam rozwijać naszego bohatera, tworzyć przedmioty i pchać dalej wątki fabularne. Początkowo baza w Białym Domu oferuje niewiele możliwości, ale wraz z postępami fabularnymi oraz wykonywaniem projektów, odblokujemy nowe miejsca.
By odblokować część aktywności w Bazie, musimy wcześniej zrekrutować odpowiednią osobę.
Punkty zainteresowania w bazie głównej
Kwatermistrz (dostępny po zaliczeniu prologu)
Kwatermistrz odpowiada za odblokowanie kolejnych umiejętności i atutów naszej postaci. U niego rozwijamy naszą postać. Na minimapie oznaczony ikonką przypominającą głośnik.
Dostawca (dostępny po zaliczeniu Prologu)
Dostawców w bazie mamy kilku i oznaczeni są ikonką koszyka. Możemy u nich sprzedawać sprzęt oraz kupować nowy. Przydatni na początku gry. W późniejszym etapie ich przedmioty są za słabe.
Skrytka (dostępna od Prologu)
Skrytka to miejsce składowania zdobytych przedmiotów. To tutaj trafiają także te, które zbierzemy, ale nie mamy na nie miejsca w ekwipunku. W skrzyni odbieramy także rzeczy zdobyte za wyzwania lub kupione w UbiClubie.
Projekty (dostępne po zaliczeniu pierwszej misji)
Oznaczone na mapie ikonką notatnika. Tutaj pojawiają nam się projekty, które za wykonywanie określonych czynności i podarowanie przedmiotów, pozwalają rozwijać bazę, dają nam punkty doświadczenia, gotówkę i schematy do produkcji.
Punkt montażowy (dostępny po zrekrutowaniu Inaya'i Al-Khaliq w Teatrze)
Na mapie oznaczony ikoną cyrkla i kartki. Tutaj po zdobyciu schematów możemy tworzyć nowe przedmioty, akcesoria i modyfikacje.
Oficer ds. Strefy Mroku (dostępne po zrekrutowaniu Senait Ezery)
Klany (dostępne po zrekrutowaniu Grace Larson)
Punkt tworzenia rozgrywki
W tym miejscu wyszukujemy innych graczy do wspólnej gry w kooperacji. Na mapie oznaczony ikonką ludzika z plusem.
Konflikt
Tutaj możemy aktywować rozgrywkę PvP jeśli mamy ochotę.
x