Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - poradnik i solucja. Misje, wyzwania, bronie, gadżety, mapy, podstawy - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - poradnik i solucja. Misje, wyzwania, bronie, gadżety, mapy, podstawy

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Mateusz Wróbel | 10.06.2021, 17:55

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Jeśli chcesz ukończyć złote, proste wyzwanie w trakcie tej misji, nie używaj w trakcie niej innej niż zwykłej amunicji do wykonania wszystkich kontraktów!

Po wylądowaniu na terenie misji biegnij przed siebie i wyeliminuj dwóch przeciwników. Po tym dostaniesz się do swego rodzaju okopów, w których znajdziesz po raz pierwszy zakłócacze.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Zakłócacze:

Wyeliminuj widocznego powyżej snajpera i dostań się na punkt obserwacyjny. Oznacz sobie wrogów z lewej, środkowej i prawej części terytorium. W pierwszej kolejności warto wyeliminować trzech po lewej, a potem zainteresować się tymi po prawej. Spróbuj nie wzniecić alarmu i dostać się niezauważenie do bunkra - pamiętaj, aby obejść go z lewej strony, bo w środku znajdziesz dwie wieżyczki (podejdź pod nie od tyłu i zhakuj je, puszczając przycisk wtedy, gdy żółta kreska będzie znajdowała się w wyznaczonej strefie) oraz jednego wroga.

Po tym wejdź na szczyt punktu obserwacyjnego i wyłącz zakłócacz. Przed tym możesz również pozbyć się wrogów z środkowej części terenu, którzy przedtem pozostawali niezauważeni. Dzięki temu przedostaniesz się bez większych komplikacji do drugiego zakłócacza.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Tutaj także masz do czynienia z wieżyczkami, więc możesz wejść przez dziurę w płocie z lewej strony. Teraz wróć do pierwszego zakłócacza, zbierz znajdźkę na punkcie obserwacyjnym na środku i przejdź obok bunkra po kłodzie prowadzącej na drugą stronę kompleksu. Dotrzesz do kopalni, a gdy ją przejdziesz, rozpocznij łowy.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Wybij wszystkich wrogów dookoła i podejdź pod trzeci zakłócacz - wyłącz go i zdaj raport swojemu przełożonemu.

Pompy wodne:

Po wyłączeniu drugiego urządzenia idź w stronę drugiego zakłócacza, a potem odbij w prawo w stronę zielonych rur z prawej strony - korzystając z drabin przebiegnij na drugą stronę terenu, eliminując po drodze wyłącznie jednego wroga - snajpera. Po minięciu płonącego samochodu oznacz sobie przeciwników i stań na stanowisku snajperskim z prawej strony.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

W pierwszej kolejności zajmij się osobami stojącymi najdalej od Ciebie, a dopiero tymi, którzy są bliżej, niwelując tym samym szansę wykrycia. Uważaj na dwóch snajperów (jeden z nich jest na samej górze przed Tobą, a drugi na prawo na platformie), a także na ciężkozbrojnego, którego nie wyeliminujesz z tejże snajperki. Zostaw go na koniec i zabij go za pomocą beczki łatwopalnej, kiedy to do niej się zbliży. Po tym rusz w stronę obiektu.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Aby dostać się do głównego urządzenia i pierwszej pompy, przejdź przez przejście w siatce widoczne wyżej, a potem wejdź po drabinach do góry, uszkodź panel i wyłącz pompę. Gdy to zrobisz, udaj się do tej drugiej schodząc trzykrotnie po drabinie w dół, przechodząc przez tunel, a potem będąc na platformie odbić w prawo i biec do końca opróżnionej z wody sekcji. Na końcu znajdziesz sporą drabinę, która poprowadzi Cię do drugiej pompy wody. Teraz wróć drogą na górę i wracając do wcześniejszego przejścia przez dziurę w siatce, idź na drugą stronę kompleksu. Przy stanowisku snajperskim znajdziesz trzecią pompę, którą możesz sabotować.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Gdy ją wyłączysz, udaj się do punktu kontrolnego (np. na most z rurami), aby zdać mini-raport.

Główne anteny:

Aby dostać się do kolejnego punktu szybkiej podróży, wejdź do bunkra stojącego otworem przy trzecim, ostatnim zakłócaczu. Potem odbij od razu w lewo i przejdź dołem przez zamkniętą bramę nr. 2. Zabij tamtejszych wrogów, a następnie przejdź otwartym włazem do celu. Od razu odbij w prawo i zajmij się wrogami z tejże strony, ponieważ po lewej jest ich więcej.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Zajmij sobie dogodne miejsce i pooznaczaj pozostałych oponentów. Zabij tych, których możesz, a do reszty zbliż się i zajmij się nimi z pomocą zwykłych karabinów. Następnie podejdź pod główną antenę - czeka na Ciebie tutaj mini-zagadka, która może sprawić Ci na początku małe problemy. Łącznie musisz zniszczyć trzy silniki anteny. Ten wysunięty na wschód rozwalisz będąc w pobliżu (musisz strzelić w trzy zielone światełka w przeciągu 15 sekund).

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Sytuacja pogarsza się, gdy będziesz musiał zająć się dwoma pozostałymi. Musisz ustawić się w taki sposób, aby móc zauważyć trzy zielone światełka u każdej z nich, więc skorzystaj z najwyżej położonego punktu snajperskiego z lewej i prawej strony, dostosuj lunetę i strzelaj celnie! Gdy to zrobisz, złóż raport.

Cytadela, główny cel:

Aby szybko dotrzeć do ostatniego celu skorzystaj z punktu szybkiej podróży na mapie (najlepiej wciśnij punkt wysunięty najbardziej na zachód - a jeśli nie możesz tego zrobić, to wróć na teren pomp wody i stojąc na wprost, odbij w prawo przechodząc przez podziemia) i idź w stronę obiektu głównego celu tejże misji. Dostaniesz się do punktu kontrolnego poprzedzającego Cytadelę, więc oczyść go.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Jeśli masz zamiar ominąć wieżyczki, przejdź pod mostem korzystając ze specjalnego przejścia. Potem zeskanuj Cytadelę - patrząc na główne wejście na pewno zdasz sobie sprawę z tego, że nie ma sensu się do niego pchać. Zamiast tego obierz drogę po lewej stronie (uważaj na patrolujący okolice samochód), trzymaj się lewej strony, rozbrój dwie miny (jedna minimalnie wystaje z ziemi):

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

A potem wejdź do obiektu przez przejście z wyłamanymi kratami. Kawałek dalej zwróć uwagę na wieżyczki - przejdź pod nimi i korzystając z drabiny z lewej strony, dostań się na górny poziom obiektu. Tuż po wejściu na górę od razu zabij dwóch wrogów na platformie, a następnie trzymaj się blisko lewej strony.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Przejdź pod stanowiskiem snajpera i wyjdź na platformy prowadzące ku górze. Stamtąd możesz zabić wrogów lub zejść w pobliże jednej z wieżyczek, wyłączyć ją i wejść do głównego pomieszczenia, w którym możesz wyłączyć wszystkie rzeczone urządzenia.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Teraz odwróć się za siebie i przejdź do głównego pomieszczenia - korzystając z szybu zjedź w dół, aby dostać się na najniższym poziom Cytadeli. Tutaj możesz już eliminować wrogów wedle własnego uznania, zważywszy na to, że Twój główny cel został oznaczony. Czego nie zrobisz, dostaniesz się do windy. Wybierz punkt B1 i jeśli masz zamiar zrobić wyzwanie, spróbuj zabić swój cel jadąc windą. Stoi on za pewną konstrukcją i jest widoczny jedynie lewy kawałek jego ciała, ale powinieneś dać sobie radę zabić go jedną strzałą, ponieważ Lars nie posiada pancerza.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Niezależnie od tego, co zrobisz, dostaniesz się na poziom B1. Przekop się przez kolejnych wrogów i skorzystaj ze ścieżki z prawej strony. Będąc blisko serwerowni, wskocz w szyb wentylacyjny ukazany na poniższym obrazku, co pozwoli Ci dostać się na poziom B2. Stamtąd rusz w stronę laboratorium, przeszukaj Larsa i rusz w stronę windy, aby pójść na poziom B4 obiektu.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

W tym celu skieruj się w lewo - gdy dotrzesz do żółtych kabli wpadnij do kolejnego szybu, z którego dostaniesz się na poziom B3. Przywołaj windę i jedź na poziom B4. Zabij wrogów znajdujących się na platformie i wewnątrz szklanego pomieszczenia, wgraj wirusa i udaj się na górę konstrukcji.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Góra Kuamar

Wraz z wgraniem wirusa załączy się blokada, którą możesz zdjąć zabijając szefową ochrony, którą broni kilku oponentów. Możesz zabić tylko ją albo każdego - wybór należy do Ciebie. Głównym celem jest jej przeszukanie, zabranie karty dostępu, a następnie powrócenie na miejsce komputera. Tak też wyłączysz blokadę, dzięki której uruchomisz windę na poziom B0. Wejdź do niej i pojedź do góry - punkt ewakuacji znajdziesz na samym szczycie Cytadeli.

Źródło: własne

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper