Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Umiejętności, które warto wykupić?
Po ukończeniu samouczka Sniper Ghost Warrior Contracts 2 przyjdzie czas na zapoznanie się z umiejętnościami Ravena. Wyróżnić z nich możemy cztery zakładki:
- Maska i zwiad, czyli sekcja odpowiadająca przede wszystkim za skradanie się i oznaczanie oponentów;
- Wsparcie i ukrycie, czyli sekcja odpowiadająca za bronie i chowanie się przed wrogami;
- Dron i wieżyczka, czyli sekcja odpowiadająca za ulepszanie dwóch głównych gadżetów protagonisty gry;
- Wyposażenie i gadżety, czyli sekcja odpowiadająca za dodatkowe elementy, które może nieść ze sobą Raven.
Po zapoznaniu się z umiejętnościami trudno jasno stwierdzić, które z nich są najbardziej opłacalne. Warto na pewno zainteresować się zwiększeniem ilości amunicji do broni, wydajnością przedmiotów leczniczych, jak i cichą infiltracją. Trudno tutaj mówić o skillach, które są zbędne.
Zwróć uwagę jednak na rozgałęzienia występujące w niektórych drzewkach. Nie warto wykupować od razu "obie ścieżki", bo tylko jedna z nich może być aktywowana w obecnym momencie.
Umiejętności zdobędziesz za wykonywanie misji i opcjonalnych celów nazywanych "wyzwaniami". Niektóre z nich mogą wyposażyć Cię nawet w trzy punkty zdolności!