Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - poradnik i solucja. Misje, wyzwania, bronie, gadżety, mapy, podstawy - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - poradnik i solucja. Misje, wyzwania, bronie, gadżety, mapy, podstawy

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Umiejętności, które warto wykupić?

Mateusz Wróbel | 10.06.2021, 17:55

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Umiejętności, które warto wykupić?

Po ukończeniu samouczka Sniper Ghost Warrior Contracts 2 przyjdzie czas na zapoznanie się z umiejętnościami Ravena. Wyróżnić z nich możemy cztery zakładki:

  • Maska i zwiad, czyli sekcja odpowiadająca przede wszystkim za skradanie się i oznaczanie oponentów;
  • Wsparcie i ukrycie, czyli sekcja odpowiadająca za bronie i chowanie się przed wrogami;
  • Dron i wieżyczka, czyli sekcja odpowiadająca za ulepszanie dwóch głównych gadżetów protagonisty gry;
  • Wyposażenie i gadżety, czyli sekcja odpowiadająca za dodatkowe elementy, które może nieść ze sobą Raven.

Po zapoznaniu się z umiejętnościami trudno jasno stwierdzić, które z nich są najbardziej opłacalne. Warto na pewno zainteresować się zwiększeniem ilości amunicji do broni, wydajnością przedmiotów leczniczych, jak i cichą infiltracją. Trudno tutaj mówić o skillach, które są zbędne.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Umiejętności, które warto wykupić?

Zwróć uwagę jednak na rozgałęzienia występujące w niektórych drzewkach. Nie warto wykupować od razu "obie ścieżki", bo tylko jedna z nich może być aktywowana w obecnym momencie.

Umiejętności zdobędziesz za wykonywanie misji i opcjonalnych celów nazywanych "wyzwaniami". Niektóre z nich mogą wyposażyć Cię nawet w trzy punkty zdolności!

Źródło: własne

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper