Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Prowincja Zindah
Warto wyposażyć się na ten kontrakt w amunicję wybuchową, jeśli masz zamiar szybko i przyjemnie wykonać parę wyzwań!
Misja na prowincji Zindah została podzielona na trzy etapy. W pierwszym z nich będziesz musiał wyeliminować Antwana Zarzę, w drugim - Ronalda Payne'a - a na sam koniec Fiodora Nowikowa.




Antwan Zarza:
Po wylądowaniu na mapie biegnij do przodu, wyeliminuj dwóch pierwszych wrogów za pomocą cichej eliminacji, a następnie dostań się do punktu snajpera, z którego będziesz mógł oznaczyć wszystkie swoje cele. Jest ich łącznie pięć (i dodatkowych dwóch, którzy wybiegną po załączeniu alarmu) i możesz wyeliminować ich po cichu lub przy użyciu snajperki.

W przypadku drugiej opcji reszta wrogów zostanie zaalarmowana - możesz w tym momencie ukryć się i odczekać, aż spoczną lub dalej przetrzebiać ich szeregi. Po uporaniu się z nimi wejdź do podświetlonego namiotu, zhakuj laptopa i wejdź do jaskini, przenosząc się jednocześnie na stanowisko snajperskie. Oznacz swoje cele i poczekaj na główny cel - Zarzę - który w pewnym momencie wyjdzie z największego budynku przy porcie:

Teraz ustaw swoją lunetę na 1000 metrów i - jeśli chcesz wykonać minimum dwa wyzwania za jednym zamachem, poczekaj, aż dojdzie do handlarza, który przyjechał do bazy wroga z prawej strony. Trochę to zajmie, ale koniec końców trafią do hangaru. Otwórz drzwi do niego strzelając w bezpiecznik po prawej stronie, a następnie przyceluj w głowę handlarza, aby pocisk (najlepiej wybuchający, o ile w takiego się wyposażyłeś przed misją!) przeleciał jednocześnie w stronę serca Zarzy - upolujesz tym samym dwa cele jednocześnie.

Gdy oddasz celny strzał, kontrakt na Zarzę się zakończy. Teraz możesz wyczyścić port lub udać się do następnego celu. Aby to uczynić, odbij w prawo i wbiegnij do podtopionej jaskini. Złóż raport wchodząc do niebieskiego znacznika.
Ronald Payne:
Wyjdź z jaskini i pozbądź się dwóch kolejnych wrogów. Zbierz pierwszy przedmiot kolekcjonerski, a następnie uporaj się z kolejną grupką wrogów przy posterunku z dostępem do wody. W pobliżu łódek znajdziesz drugą znajdźkę, więc warto się nią zainteresować. Teraz biegnij do góry i po zabiciu dwóch wrogów po cichu, dostaniesz się do drugiego posterunku.

Tutaj z kolei będziesz musiał walczyć na blisko. Skorzystaj z pistoletu z tłumikiem lub karabinu szturmowego do zabicia przeciwników - jeśli chcesz działać po cichu, skorzystaj z tego pierwszego, przesłuchując najbliższego wroga, który z łatwością ujawni Ci położenie swoich sojuszników. Gdy już się z nimi uporasz, skieruj się do jaskini z lewej strony. Zbierz trzeci przedmiot kolekcjonerski i wyjdź z lokacji, aby przedostać się do kolejnej.

W tym miejscu spotkasz czterech wrogów, a także czwartą znajdźkę (obok wazonów przy murze). Zainteresuj się nimi, a następnie odbij w lewo podchodząc pod punkt snajperski będący najlepszym miejscem do wyeliminowania Payne'a. Jeśli chcesz wykonać za jednym zamachem minimum 2 wyzwania, wyposaż się teraz w wybuchową amunicję. Oznacz sobie wrogów - zainteresuj się przede wszystkim samochodem z prawej strony, gdzie chodzi Payne.

Ustaw lunetę mniej więcej na 1400 metrów i gdy wróg znajdzie się blisko bezpiecznika odpowiadającego za podnoszenie pojazdu terenowego, strzel w niego, aby wywołać huk. Payne podbiegnie pod niego i stanie nieruchomo - w tym momencie musisz oddać strzał, aby zabić drugi cel w prowincji Zidah. Gdy to zrobisz, uzupełnij amunicję i opuść stanowisko snajperskie.

Wgraj dane do specjalnego punktu - jeśli wszcząłeś wcześniej alarm, za Tobą znajdą się kolejni wrogowie. Możesz ich wyeliminować lub iść do jaskini przed Tobą, zabić dwóch wrogów i wyjść z prawej strony, aby zebrać ostatnią, piątą znajdźkę.
Fiodor Nowikow:
Droga do Fiodora Nowikowa nie jest długa ani ciężka. Wejdź do jaskini przed Tobą i odbij w lewo. Zabij kilku wrogów, a następnie podejdź pod stanowisko snajpera. Oznacz wrogów i najważniejsze punkty (w tym dwie anteny satelitarne, które zaraz będziesz musiał zniszczyć), a potem połóż się i wyciągnij snajperkę.

W pierwszej kolejności zajmij się anteną z lewej strony. Przy oznaczeniach 1.1 i 1.2 zabij czterech wrogów (najpierw tych ciągle będących w ruchu, a dopiero potem tych siedzących) nie wszczynając alarmu, a potem traf w bezpieczniki. To zwróci uwagę Fiodora, który wyjdzie z hangaru z prawej strony i uda się w stronę anteny, którą przed chwilą zniszczyłeś. Zatrzyma się jednak w budynku, na którego okna spadnie roleta. Aby ją dźwignąć, zabij dwóch wrogów na dachu i strzel w bezpiecznik.
Teraz przyceluj z pomocą amunicji wybuchającej i strzel w Fiodora, aby go zabić. Przed opuszczeniem stanowiska rozwal drugą antenę i - o ile Ci się uda - wyeliminuj bez wszczynania alarmu pozostałych wrogów, aby ukończyć dwa dodatkowe wyzwania.
Gdy to zrobisz, udaj się do punktu wyjściowego, aby zakończyć misję.