New World: Wszystkie frakcje - cele i opisy
Frakcje w New World odgrywają ogromną rolę. Jest ich łącznie trzy i każda z naszych postaci może prezentować jedną z nich - to bardzo ważny wybór na początku rozgrywki, ponieważ nie możemy go zmienić w dowolnym momencie rozgrywki.
Zgodnie z tym, co napisałem wyżej, jest ich łącznie trzy i każda z nich ma inne poglądy:
- Marudzerzy (zieloni) to frakcja, która uważa, że najsilniejsi zawsze mają rację. Nie mają żadnych skrupułów do pozbywania się słabszych, bowiem myślą, że jedynie tym mocnym uda się przeżyć w Aeternum. Chcą stworzyć wolny naród, w którym każdy silny bohater, dążący zawsze do celu, znajdzie miejsce dla siebie.
- Syndykat (fioletowi) to frakcja, która przed użyciem broni wykorzystuje swój intelekt. Wyróżnia ich ciche i przebiegłe działanie wobec wrogich jednostek. Dzięki swojej podstępności, krok po kroczku dążą do zdobycia władzy i poznania wszelkich sekretów.
- Przymierze (żółci) to frakcja, do której należą boscy czempioni kierujący się wiarą w światło Iskry. Jej członkowie walczą o słuszność i sprawiedliwość dla wszystkich zbłąkanych dusz.
Opisy frakcji nie są aż tak ważne, ponieważ to my osobiście decydujemy, kim będzie nasza postać. Mają one wyłącznie dodać pikanterii dla warstwy fabularnej New World.
Warto pamiętać, że to, za jaką grupą się opowiemy, będzie ciągło się z nami przez całą rozgrywkę. Decydując się na Syndykat musimy założyć, że to z nimi będziemy walczyć o swoje lub wrogie terytoria w Aeterum, a także wymieniać się przydatnymi przedmiotami/ruszać na wyprawy w celu zdobycia ważnych itemów, które w New World są określane jako kompanie.
Trzeba zaznaczyć, że im silniejsza jest dana frakcja, tym szybciej rozwinie się nasz bohater dzięki zdobywanym korzyściom z kontrolowanych terytoriów (osady). Mowa tutaj między innymi o materiałach potrzebnych do rzemieślnictwa czy surowcach wpływających na rozwój grupy.