Diablo 4 - Druid: buildy, najlepsze umiejętności i zdolności na początek gry
Build dla Druida - Diablo 4.
Druid potrafi walczyć w zwarciu, jak i na odległość, choć bliżej mu do tego pierwszego. Nie zadaje tak dużo obrażeń, jak barbarzyńca i nie posiada dużo punktów zdrowia, lecz wciąż jest to dobra klasa dla osób (ze względu choćby na przybieranie postaci niedźwiedzia czy wilkołaka, co sprawia, że zadajemy obszarowe obrażenia), które dopiero zaczynają swoją przygodę z Diablo 4.
Poniżej przedstawiamy build dla tego bohatera, z którym warto przejść fabułę, a także stawiać pierwsze kroki w endgamie. Dzięki tym umiejętnościom będziesz dobrze spisywał się na walce w zwarciu, na odległość, używaniu kompana czy pomaganiu swoim towarzyszom:
(W nawiasie podajemy, do której rangi powinieneś rozwinąć daną zdolność).
Build druida w Diablo 4:
- Uderzenie burzy - (ranga 3/5) - broń gromadzi ładunek elektryczny i zadaje obrażenia nawet dodatkowo 3 wrogom.
- Osuwisko (ranga 5/5) + Wzmocnione Osuwisko i Pierwotne Osuwisko - tworzysz 2 ziemne filary, które miażdżą wrogów blisko Ciebie.
- Ziemny Szaniec (ranga 1/5) + Wzmocniony Ziemny Szaniec + Zachowawczy Ziemny Szaniec - otaczające Cię bariery, które pochłaniają obrażenia.
- Trujący Pełzacz / Kruki / Wilki (ranga 5/5) + wszystkie dodatki (najpierw skup się na jednym kompanie, aby ulepszyć go w całości, a dopiero potem pozostałymi - wilki warto zostawić na koniec) - towarzysze będą walczyć z wrogami w Twoim imieniu.
- Miażdżąca ziemia / Opieka (ranga 3/3) - zwiększenie statystyk za umiejętności Ziemi.
- Zew dziczy (ranga 3/3) - zwiększenie statystyk za umiejętności kompanów.
- Gniew Natury (ranga 5/5) - szansa na wywołanie dodatkowej umiejętności z kategorii Burzy/Ziemi.
Jak możesz zauważyć, ten build druida polega na używaniu przede wszystkim zdolności dotyczących ziemi, a także burzy i kompanów. Gdy wszystkie kategorie solidnie ulepszysz, to powinieneś zająć się pasywnymi umiejętnościami zwiększającymi obrażenia od ziemi, burzy, jak i kompanów.
W tym miejscu opisaliśmy najlepsze aspekty dla poszczególnych klas postaci.