Diablo 4 - Początkujący kupiec, Córa Dębu, Krew bandytów, Wieszcz, Doglądanie Natury, Duchy utraconego gaju
Zadania poboczne - Diablo 4.
Początkujący kupiec
Po ukończeniu fabuły wróć do Kerigaru i pomów z dzieckiem - Kianem. Potem zbierz 10 kłów szarżownika, którymi ów młodzieniec będzie handlował.
Wybij oponentów i zabierz kły, a potem wróć do NPC-a, aby zakończyć zadanie.
Córa Dębu
Po ukończeniu fabuły wróć do Kerigaru i podejdź pod wielki dąb druidów. Znajdziesz tam Albarda, który poprosi o znalezienie kawałka korzenia. Idź do podziemi Podkorzeń w twierdzy Tul Dulra - musisz ją wcześniej wyzwolić.
W środku zabij wszystkich wrogów, a potem przejdź do komnaty ofiar.
Na prawo przed nią zauważysz gałęzie drzewa - zbadaj je, a wypadnie z nich kawałek korzenia. Zbierz go i zwróć zleceniodawcy, aby zakończyć quest.
Krew bandytów
Po ukończeniu fabuły wróć do Kerigaru i zagadaj do Brysa, który będzie potrzebował pomocy w zabiciu bandytów uprzykrzających życie mieszkańcom. Udaj się do znacznika i wybij ich.
Po zabiciu 30 bandytów wróć do zleceniodawcy, aby zakończyć ten krótki quest.
Wieszcz
Po wyzwoleniu twierdzy Tur Dulra na zachodzie znajdziesz uczonego Yueina, który poprosi o odnalezienie kamienia runicznego.
Będąc w domu driudów idź na północ i sprawdzaj stosy kamieni. Za jednym z nich znajdziesz runę, którą zwróć zleceniodawcy. Po aktywacji dowiesz się, że musisz aktywować trzy pozostałe kamienie runiczne. Idź z kompanem do nowej miejscówki.
Przy każdym kamieniu runicznym musisz stanąć kilka sekund w bez ruchu. Ostatni z nich znajduje się w podziemiach - musisz przejść przez barierę i aktywować dwie dźwignie, a potem iść na północny zachód, zniszczyć bożek upadłych, wybić bossa i aktywować kamień. Po tym zadanie dobiegnie końca.
Doglądanie Natury
Po wyzwoleniu twierdzy Tur Dulra na zachodzie podejdź do łowczyni Moirea, która potrzebuje składników do uleczenia przyjaciółki-niedźwiedzicy. Zacznij je zbierać na południe od twierdzy.
Musisz zabić wroga w drzewie, a także kilka węży.
Z nich wylecą pierwsze dwa składniki - kora oraz widmowa esencja. Potem rusz po korzeń gorycznika, zabierz go i wróć do Moiry, aby uleczyć niedźwiedzicę. Potem wyjdź poza twierdzę i poszukaj sprawców wydarzenia.
Idź za śladami, zbadaj niedźwiedzia, a przy drugim znaczniku porozmawiaj z Altanem, który został zaatakowany przez niedźwiedzia. Po scence idź do kłusowników i wybij ich, po czym quest zostanie zakończony.
Druid: Duchy utraconego gaju
W przypadku misji ekskluzywnie dostępnej dla druida porozmawiaj z przedstawicielem tej klasy w twierdzy - po jej wyzwoleniu. Potem udaj się do drugiego znacznika misji.
Tam z kolei aktywuj głazy i ołtarz, po czym pomów z Władcą Duchów. Idź do znacznika numer dwa, gdzie będziesz niszczył kozłoludy, a potem uwolnisz ducha.
Gdy się nim zajmiesz, to podnieś czaszkę i wróć z nią do twierdzy Tur Dulra. Wspólnie z Ardretem będziesz mógł teraz zdobywać nowe umiejętności, które pomogą Ci w walce z oponentami.