Diablo 4 - Twierdze w Strzaskane Szczyty: lokalizacja, cele aktywności pobocznej
Twierdze w Strzaskane Szczyty - Diablo 4.
W regionie Strzaskanych Szczytów znajdziesz łącznie 3 twierdze. Oto one:
Nostrawa - Kapliczka Wędrowców
Wejdź do wioski, a potem udaj się na północny wschód. Zbliż się do kościoła, po czym wejdź w interakcję z kapłanką - rozpoczniesz w tym momencie walkę.
Aby ją wygrać, warto używać umiejętności obszarowych na mieszkańcach.
Następnie wróć się w głąb wioski - wchodź do domów mieszkańców, niszcz figurki w środku i wybijaj mini-bossów, którzy będą stać na Twojej drodze. Potem wróć do kapliczki.
Będziesz musiał stoczyć tutaj walkę z 3 wrogami - unikaj kul i nie wchodź w promienie. Używaj ataków obszarowych, a także dystansowych, ponieważ walka w zwarciu nie jest tutaj bardzo opłacalna.
Malnok
- Zalecany poziom: 28
Na wschód od Kiowosadu. Gdy znajdziesz się w środku, to rusz do centralnej części lokacji.
Zauważysz tam źródło zawieruchy. Musisz zabić trzech siewców burzy Klanu Lodu - są oni oznaczeni na mapie czaszką.
Dostań się do każdego z nich i zabij ich - wcześniej musisz pokonać ich strażnika, aby zrzucili z siebie zaklęcie ochronne. Po wybiciu 3 siewców wróć do centrum twierdzy i zabij bossa, potem rozpal ogień w kapliczce, a zakończysz tę aktywność.
Kor Dragan
- Zalecany poziom: 30
Idź na północ regionu Strzaskane Szczyty. Na terenie zauważysz wampiryczne spaczenie. Skieruj się ku twierdzy, gdzie zauważysz główne źródło ghuli.
Wybij wszelkich mini-bossów, aby ułatwić sobie rozgrywkę później. Wróć do centrum miejscówki, ponieważ nie możesz teraz zniszczyć głównych inkubatorów.
Zacznij szukać wampirzego spaczenia po prawej i lewej stronie od katedry. Często musisz zniszczyć zwykłe wiązki blisko ścian w danym budynku, aby potem zniszczyć mniejszy inkubator.
Po oczyszczeniu Kor Dragan z wampirzego spaczenia w (w 5/6 paska) wróć do katedry - zauważysz tam teraz znacznik na mini-mapie. Zniszcz inkubator i idź w prawo, zniszcz pnącza, uzupełnij zdrowie i przyszykuj się na walkę z bossem.
Po wygranym pojedynku (warto w nim skupić się na głównym przeciwniku, a rycerzy omijać, bo zaawansowany magus potrafi wskrzeszać ich) rozpal ogień w kapliczce, a zadanie dobiegnie końca.