Dead Island 2 - Umiejętności, zdolności przetrwania: najlepsze na start, Numen
Najlepsze umiejętności - Dead Island 2.
Wraz z postępem fabularnym i wykonywaniu wyzwań czy też zadań pobocznych będziesz odblokowywał specjalne umiejętności w formie kart, które pozwolą Ci zwiększyć statystyki broni, atrybuty postaci i tym podobne. Poniżej podajemy kilka najlepszych umiejętności na start rozgrywki, które - niezależnie od postaci, którą grasz - powinieneś mieć aktywowane podczas swojej rozgrywki.
- Wstrząs + trzęsienie - po użyciu nieznacznej ilości energii uderzysz w ziemię i wywołasz wstrząs, który oszołomi na 2-3 sekundy wszystkich wrogów w pobliżu. Jest to zdolność z zakresu przetrwania obowiązkowa, bo w Dead Island 2 często będziesz osaczony przez wrogów, a ten skill pozwoli Ci od nich się oddalić i przygotować inne ataki - działa on także na bossów. Dodatkowo karta trzęsienia dodaje premie do tej zdolności.
- Unik - po wciśnięciu L1 (na padzie PlayStation) automatycznie w ułamku sekundy odsuniesz się od wrogów na bezpieczną odległość. Jest to dobry skill, który zawsze pozwoli Ci uciec od wrogów. Jest on także lepszy od blokowania, które aktywujesz później, ponieważ rzeczone blokowanie trudno wyczuć i działa tylko wtedy, gdy użyjesz je w ostatnim momencie. Unik daje więcej swobody i ma większy margines błędu.
- Bezpieczeństwo przede wszystkim - ta zdolność nakłada się na poprzednią. Wykonany w idealnym momencie unik lub zablokowanie ciosu nie tylko pozwala Ci wykonać potężną kontrę na wrogu, ale także w tym przypadku zapewni nieznaczną ilość zdrowia.
- Chirurgiczna precyzja + Porywczość - gdy odblokujesz furię w połowie kampanii fabularnej, warto użyć tych umiejętności, dzięki czemu będziesz mógł aktywować furię nawet przy połowie napełnionego paska, a dodatkowo za każde zabójstwo podczas niej będzie zdobywał dodatkowe punkty wydłużające działanie owego statusu.
W przypadku pogromcy zdolności będą się różnić w zależności od postaci, którą grasz. Z kolei umiejętności Numen odblokujesz niemalże przy końcu fabuły. To przepotężne karty, które dodają nowe umiejętności kosztem innych statystyk.