Dead Island 2 - Wstrząsająca historia: dane sejsmologów, kanały, sejsmografy, konserwator, mutant
Wstrząsająca historia - Dead Island 2.
Po ukończeniu fabuły wróć do Bel-Air, to mieszkania Emmy i porozmawiaj z Lucianą, która zleci Ci zadanie polegające na zdobyciu ważnych danych.
Idź do znacznika misji, a na miejscu tradycyjnie wyeliminuj zombie, po czym zbierz kartkę leżącą blisko samochodu. Teraz wejdź do kanałów - uważaj na zarodniki, które musisz zniszczyć! Przy bardziej otwartej lokacji przejdź przez pomieszczenie Pattona i wejdź do kanałów - innego regionu mapy.
Gdy wyjdziesz z bezpiecznego obszaru i zauważysz wyładowanie elektryczne, to odbij w lewo (z miejsca, z którego doszło do wyładowania) i zbierz klucz, a potem dane z sejsmografu. Potem idź w głąb kanałów - w otwartej lokacji zabij łamacza czy oślizgłego wroga na jakikolwiek sposób i przejdź przez dźwigniętą bramę.
Omiń toksyny, trzymając się lewej strony. Uważaj także na wybuchaczy, od których musisz uciekać, gdy zaczną proces wybuchania. W połowie korytarza, po lewej stronie za kratami, znajdziesz drugi sejsmograf, lecz aby go otworzyć, potrzebujesz klucza beta.
Nim go zbierzesz, idź za żółtymi kablami. Podłącz je (jedna wtyczka jest z lewej, druga po prawej bliżej generatora) po obu stronach korytarza, po czym aktywuj generator. Wróć się do dźwigni, do której prowadzi kabel i aktywuj ją, aby oczyścić pomieszczenie z toksyn. Dzięki temu zauważysz za sobą klucz beta. Zbierz go i otwórz drugi sejsmograf.
Gdy to zrobisz, biegnij przed siebie do pomieszczeń kontrolnych. W środku znajdziesz kolejne wyładowania, a w dodatku notatkę na stole, która mówi Ci, że trzeci klucz znajdziemy w tunelu pod stanowiskiem kontrolnym. Zeskocz więc w dół i przejdź do lokacji, gdzie z rur wychodzi gaz.
Zakręć zawór i przebiegnij kawałek przed siebie, po czym odbij w prawo. Zabij krzykacza i zacznij szukać klucza w ściekach - musisz przeszukiwać maź, a klucz znajdziesz w tej ostatniej najbliżej krat z prawej strony. Wróć z nim do trzeciego sejsmografu, którego musisz otworzyć. Wcześniej zabij jeszcze rzeźnika.
Pozostanie Ci do zdobycia ostatni sejsmograf. Przejdź do znacznika misji i zacznij eliminować wrogów. Potem wejdź szybko do szlamu - możesz tutaj zabijać wrogów lub ich omijać. Biegnij cały czas przed siebie, tak jak w jednej z misji głównych, które się tutaj rozgrywały. Na końcu obiektu znajdziesz zmienionego sejsmologa.
Zabij go, po czym zbierz klucz leżący na ziemi i otwórz na półce zawartość ostatniej skrzyni. Gdy to zrobisz, to będziesz musiał walczyć o życie - jest to niesamowicie ciężkie, bo rzucą się tutaj na Ciebie wszyscy wrogowie w szlamie. W pierwszej kolejności musisz zabić elektrycznego krzykacza, który przyzywa wrogów, a potem konserwatora, który będzie próbował żywić się zwłokami.
Jeśli masz problem z zabiciem wszystkich, to zgiń, a potem przed zebraniem ostatniego sejsmografu zabij konserwatora znajdującego się przy kratach na końcu lokacji. Dzięki temu będziesz mógł skupić się tylko na nim, a on nie będzie w stanie się leczyć.
Gdy to zrobisz, to wróć do zleceniodawczyni, aby ukończyć zadanie.