Horizon Forbidden West Burning Shores - Dla jego rozrywki: części Nuroptaka, Fedder, Klucz, Kina, Wulkan
Dla jego rozrywki - Horizon Forbidden West Burning Shores.
Dostań się do Seyki przebywającej w zachodnio południowej części mapy. Podczas rozmowy dowiesz się, że musisz zdominować nuroptaka, lecz nim to nastąpi, popracujesz nad możliwością wpłynięcia na maszynę.
Musisz zdobyć jednak części z nuroptaka w pobliżu Rozbitkowa. Dostań się na oznaczone miejsce, a potem wysyłaj impuls Fokusem, aby szukać zabitych latających maszyn - od nich będzie pulsował kulista figura. Przeszukuj maszyny, a finalnie znajdziesz oba wymagane przedmioty.
Po rozmowie z Betą wejdź do Rozbitkowa i wytwórz w warsztacie dominację nuroptaka - znajduje się ona w zakładce "przedmioty związane z misją". Potem porozmawiaj z Seyką i rusz do miejsca, w którym znajdują się nuroptaki.
Podejdź do tego blisko skał z prawej strony i zdominuj go, po czym dostaniesz się do obszaru, gdzie powinien znajdować się Twój główny cel - Londra. Nim dotrzesz na wyspę, będziesz musiał omijać pociski nadlatujące z wieży po drugiej stronie.
Nurkuj w wodzie, gdy widzisz, że są bardzo blisko Ciebie. Możesz przepływać pod mostami czy znajdować się przez kilkanaście sekund w rzece. Pamiętaj też, aby ukrywać się za ruinami, gdy znajdujesz się na zwykłym terenie. Po zbliżeniu się do miejsca fabularnego aktywujesz scenkę, po której zacznij iść w stronę wulkanu.
Obejdź pierwszą miejscówkę od lewej strony, zabijając dwóch wyznawców. Potem przejdź w prawo od bariery. Gdy będziesz przy drabinie przy budynku z lewej strony, użyj przyciągacza na filarze, aby na niego wskoczyć, a potem do wnętrza budynku.
W nim zabij wrogów i ewentualnie zbadaj dinozaura. Potem biegnij do znacznika misji, po drodze mijając hologramy. Na kolejnym placu dowiesz się, że Fedder znajduje się w budynku kopuły. Znajduje się na we wschodniej części mapy i polecamy udać się tutaj od razu.
Podejdź do fioletowego banera na lewo od drugiego placu, w którym walczyłeś z wrogami, potem omiń dinozaury i wejdź do budynku kopuły. W lobby odbij w lewo i przejdź przez drzwi, a dostaniesz się na spory plac, w którym spotkasz Kinę - siostrę Seyki. Po scence wybij wszystkich wrogów.
Podejdź pod zamknięte drzwi - na prawo od nich, w namiocie, powinien znajdować się Fedder, którego musisz przeszukać. Zabierz klucz i wyjdź na zewnątrz. Dotrzesz do parku linowego, który możesz ominąć lub sprawdzić w poszukiwaniu surowców. Potem wejdź do pomieszczenia przypominającego rynek - zabij tutaj widma.
Dzięki temu odblokujesz konsolę dla figurek Pangei, które możesz zdobywać w trakcie eksplorowania świata dodatku. Niemniej rusz na kolejny plac - tym razem bardziej na południowy wschód, gdzie dotrzesz do zbrojowni. Mając klucz Feddera, otwórz składzik.
W środku obejrzyj zenicką technologię przy łóżkach, a także butle na półkach, notatki czy próbówki. Gdy zbadasz wszystkie te rzeczy, Seyka otworzy drzwi do łazienek. Tam z kolei na lewo od zamkniętych drzwi otwórz wywietrznik i zejdź nim do pomieszczeń na dole.
Aktywuj konsolę, po czym postaraj się zrestartować zasilanie. Gdy to zrobisz, to wywołasz zwarcie, które otworzy przejście do nowych miejsc. Wróć się za siebie i dostań się pod klatkę schodową. Nie idź na górę, a zamiast tego odbij w lewo od zamkniętych drzwi.
Znajdziesz przejście, które doprowadzi Cię do serwerowni. W środku zniszcz ognioskrę, aby otworzyć sobie od razu drogę powrotną, po czym przejdź na korytarze przy celach Quen. Ten po lewej stronie zawiera dziurę w ścianie, przez którą zauważysz metalowy przedmiot.
Pociągnij go za pomocą przyciągacza, po czym wejdź do środka od prawej strony, wyjmij ogniwo i włóż je w odpowiednie miejsce w poprzedniej lokacji z fotelem dla badaczy. Potem poczekaj na Seykę i przyjrzyj się dziwnemu nagraniu przy rzeczonym fotelu. Potem sprawdź konsolę i wypytaj Novę o szczegóły. Następnie automatycznie zabijesz SI - dotrzyj do wulkanu.
W środku spotkasz Kin oraz Londrę, a po filmiku przerywnikowym zacznij atakować rzeźnikolca alfa. Przeciwnik ten jest podatny na ogień oraz toksyny, więc możesz nakładać na niego dwa powyższe efekety. Postaraj się zniszczyć jego zbiornik na tułowiu i chowaj się za przeszkodami czy filarami, gdy widzisz, że oponent szykuje się do ataku. Zużywaj także przedmioty lecznice i zbieraj je po arenie - jest ich naprawdę sporo.
Podczas starcia warto używać także rękawic widma - ustawiaj celownik na ruchomych zbiorniczkach na nogach czy na głowie, czy innych żółtych elementach pancerza, aby szybko oderwać części od maszyny i zadać jej sporo obrażeń. Po walce wysłuchaj Seyki, co również zakończy tę misję.
Poprzednia
Horizon Forbidden West Burning Shores - SOLUCJAHorizon Forbidden West Burning Shores - Gwiazdy w ich oczach: Generatory, słowa, statek, Zeth, rękawica widma
Następna
Horizon Forbidden West Burning Shores - SOLUCJAHorizon Forbidden West Burning Shores - Ostatni występ: Horus, finałowy boss, Walter Londra, pocałunek, koniec