Horizon Forbidden West Burning Shores - Niebo i ziemia: balisty, ruiny, zaginieni Quen, Londra, kod, nadajnik
Niebo i ziemia - Horizon Forbidden West Burning Shores.
Po wyłączeniu wieży niszczącej solarptaki i inne latające maszyny idź do Rozbitkowa i porozmawiaj z Seyką.
Po tym wspólnie wyruszycie do lokacji, gdzie poszukacie informacji o ekipie Quen. Po wylądowaniu na twardym gruncie zbadaj balistę, potem zabitą maszynę bliżej trawy. Potem wejdź kawałek wyżej i chwyć za balistę, która jest nastawiona w stronę ścianki.
Strzel dwukrotnie w miejsca między drabinami, aby wytworzyć sobie przejście na górę. Potem wdrap się na sam szczyt, a zauważysz tam kolejny mechanizm - tym razem z kołem. Gdy go chwycisz, to zobaczysz, że jest on zablokowany. Puść go, a przyjdzie tutaj Seyka, która Ci pomoże.
Gdy przyciągnie windę towarową na samą górę, to chwyć za balistę na niej się znajdującą i ponownie strzel w ściankę, aby móc po drugiej stronie mostu wdrapać się wyżej - do drzwi prowadzących do kompleksu. Potem idź przed siebie - przy małym skrzyżowaniu wybierz drzwi po prawej stronie.
Zejdź w dół po drabinach, a dotrzesz finalnie do pomieszczenia z wielką maszynerią w samym centrum. Zbadaj ją i dodatkowo wysłuchaj nagrań Londry, po czym wejdź do kolejnej lokacji, która jest rozdzielona wielką przepaścią. Zbadaj ciało Quen, a potem balistę.
Gdy to zrobisz, Seyka utworzy Ci przejście na drugą stronę. Zabij dwóch przeciwników lub unikaj ich ciosów i poczekaj, aż towarzyszka pomoże Ci się ich pozbyć. Po tym podejdź pod przepaść i zacznij wspinać się do góry po lewej stronie - po ściankach o kolorze bielszym niż zazwyczaj.
Na szczycie złap za balistę i strzelaj uchwytami między drabinami po lewej stronie na dole - tam gdzie znajduje się znacznik kompanki. Gdy będziesz na górze, to z wykorzystaniem balisty zabij wrogów, po czym pomóż Seyce wejść jeszcze wyżej.
Teraz idź tą samą drogą, co kompanka, aby do niej dołączyć (możesz rzucić uchwyt przy moście, aby szybko pokonać przepaść). Następnie dobiegniesz do kompleksu, w którym poszukasz zaginionych Quen. Przechodź przez następnie drzwi, a dotrzesz do sterowni, do której wejście jest zablokowane drzwiami z kodem.
Sprawdź dwie konsole, wysłuchując inżyniera, a potem Londrę. Przy pierwszym zapisie z 2050 roku użyj Fokusa przy hologramie planety, a zauważysz asteroidę z podpisem "Misja nr HMC-3". Ta ostatnia cyfra jest kluczowa, bo zdradza ona pierwszą liczbę kodu.
Następnie puść kolejny zapis (z pomocą Seyki) i zacznij szukać roku z asteroidą, która w opisie będzie zawierała słowo "platyna". Jest to 2054 rok, a kluczowa jest tutaj informacja o 2 milionach ton platyny. Druga cyfra to "2".
Potem odtwórz trzeci zapis i przewiń do 2061 roku, gdzie będzie mowa o górnikach. Londra wspominał o mróweczkach, więc nawiązywał do 8 górników. Właśnie "8" to trzecia liczba kodu.
Potem odtwórz ostatni zapis. Cofnij się do 2056 roku, a dowiesz się, że wydobycie kobaltu może zająć 5 lat. Cyfra "5" to ostatnia cyfra do kodu.
- Kod to: 3285
Po wpisaniu go wejdź do mieszkania Londy. Wspólnie z Seyką zbadaj wszystkie elementy - najważniejsze jest sprawdzenie holoprojektor w sypialni. Potem wyjdź na zewnątrz i zacznij szukać nadajnika znajdującego się blisko ruin. Nie będziesz musiał daleko szukać.
Kawałek dalej wybij przeciwników (sporo z nich możesz wybić po cichu, jeśli będziesz się skradał w wysokiej trawie). Latających oponentów warto ściągać w dół, niszcząc ich nogi lub elementy pod brzuchem. Po walce podejdź do wieży, zbierz dane z nadajnika i pomów z Seyką, a zakończysz to zadanie.
Poprzednia
Horizon Forbidden West Burning Shores - SOLUCJAHorizon Forbidden West Burning Shores - Na płonący brzeg: Sylens, Seyka, obóz Rozbitkowo, żabiak wieża, broń
Następna
Horizon Forbidden West Burning Shores - SOLUCJAHorizon Forbidden West Burning Shores - Kod do drzwi, hologramy, asteroidy, planety, nagrania