Horizon Forbidden West Burning Shores - Gwiazdy w ich oczach: Generatory, słowa, statek, Zeth, rękawica widma
Gwiazdy w ich oczach - Horizon Forbidden West Burning Shores.
Wróć do Rozbitkowa, gdzie czeka na Ciebie Seyka. Wraz z nią rusz do znacznika misji za pomocą Skiffa - łodzi. Biegnij po wzgórzu, a gdy dotrzesz do bariery, to przeskanuj węzeł tuż za nią.
Dzięki temu dowiesz się, że aby wejść do środka, musisz wyłączyć dwa generatory. Zajmij się najpierw tym na południu, bo jest on bliżej Ciebie. Nim to jednak nastąpi, będziesz musiał wyeliminować dwa żabiaki.
Starcie polega na tym samym, co w pierwszej misji. Staraj się podpalać wrogów i niszczyć ich zbiorniczki, uważając jednocześnie na ich wyskoki w powietrze i atakowanie za pomocą toksyn. Warto używać także szału, aby wrogowie atakowali się nawzajem.
Potem zajmij się południowym generatorem. Zrób to jednak po wyeliminowaniu wszystkich oponentów, bo będzie potrzebna tutaj Seyka - a ta nie pomoże Ci, dopóki na arenie będą znajdować się oponenci. Potem to samo uczyń z drugim generatorem.
Teraz możesz śmiało wrócić do bariery, której już nie będzie. Wejdź do bunkra, a kawałek dalej spotkasz strażników Quen, którzy rozpoznają koleżankę. Aloy będzie blefować, co sprawi, że Ty i towarzyszka wejdziecie do środka.
W salach znajdziecie wiele hologramów, które ukazują gadatliwego Londrę zachęcającego do przyjęcia Zbawienia. Możesz zagadać także do Kiral przy ścianie czasu. Gdy je sprawdzisz, możesz iść śmiało do Brenika, który nie przepuści Cię od razu do Sali Zbawienia. Musisz znaleźć słowa dostąpienia.
Szukaj po wielkiej hali ludzi, którzy będą chcieli porozmawiać - nad ich głowami znajdziesz dymek z wykrzyknikiem. Jednym z nich jest Lan i Otosu, a także Kiral - z kobietą mogłeś rozmawiać już wcześniej. Wspomnij o Nowym Świecie, a Kiral zdradzi Ci ważne szczegóły.
Po tym poznasz wyrazy wstąpienia, z którymi wróć do Brenika. Teraz możesz ruszyć do Sali Zbawienia. Na końcu przejścia rusz do windy, a potem dostaniesz się w pobliże wielkiego statku. Zeskanuj jego 3 części - moduł drukujący przed kadłubem, pancerz oraz silniki na dole. Potem porozmawiaj z Seyką, a konwersacja zostanie przerwana przez Zetha.
Wyeliminuj pierwszych żołnierzy. Niszcz im hełmy, strzelając w głowę z łuku zwykłymi strzałami. Potem także strzelaj w głowę, a po maksymalnie dwóch ciosach każdy z żołnierzy zginie. Następnie trzymaj się dalej platformy z lewej strony i przy czerwonym, pulsującym świetle, wyłącz pierwszy generator z lewej strony (w pierwszym pomieszczeniu na lewo od statku).
Potem zejdź z platformy od lewej strony, a zauważysz drugi węzeł za dwoma łucznikami, którzy otworzą drzwi. Potem przejdź przez rampę z lewej strony i biegnij do ostatniego węzła naprzeciwko siebie - po drugiej stronie lokacji. Teraz kieruj się do wyjścia, aby stawić czoła Zethowi.
Walkę rozpocznij od zniszczenia jego hełmu. Schowaj się za wyższą przeszkodą (rurami) i używaj najlepiej zwykłych strzał, aby pozbyć się pancerza z jego górnej części ciała. Możęsz także obchodzić przeszkodę, gdy on będzie poruszał się w lewo lub prawo, aby jak najdłużej nie zostać zaatakowanym.
Po tym, jak zniszczysz mu hełm, użyj łuku ze strzałami zatruwającymi. Oddaj 3 celne strzały w głowę, aby go zatruć, a potem zmień oręż na zwykły łuk i strzelaj w jego głowę, a zadasz mu masę obrażeń.
Ponadto gdy wróg szykuje się do ataku z automatycznym nacelowaniem, to nie chowaj się za przeszkodami (wykonuj uniki), bo zostaną one zniszczone. Bądź za nimi jednak wtedy, gdy oponent używa zwykłych nabojów czy laserów lecących w Twoją stronę w linii prostej.
Po walce porozmawiasz z Seyką i zbierzesz nową broń - rękawice widma. Wyjdź na zewnątrz i ją przetestuj, a misja dobiegnie końca.
Poprzednia
Horizon Forbidden West Burning Shores - SOLUCJAHorizon Forbidden West Burning Shores - Kod do drzwi, hologramy, asteroidy, planety, nagrania
Następna
Horizon Forbidden West Burning Shores - SOLUCJAHorizon Forbidden West Burning Shores - Dla jego rozrywki: części Nuroptaka, Fedder, Klucz, Kina, Wulkan