Assassin's Creed Mirage - Idź za ognistym śladem: bibliotekarz, skryptorium, Hunyan, Zahra
Idź za ognistym śladem - Assassin's Creed Mirage.
Po rozmowie z Fazilem rusz do bibliotekarza, aby pomówić z nim na temat podpalenia biblioteki.
Musisz wejść do biblioteki, co jest możliwe np. po rusztowaniu. Potem wybijaj strażników znajdujących się na tym obszarze. Przede wszystkim pamiętaj o wrogu o większym rozmiarze, który posiada róg wzywający posiłki.
Po wybiciu oponentów wejdź po schodach na górę i zejdź na najniższe piętro (po lewej stronie od okna od rusztowania) i od schodów prowadzących niżej kieruj się na wschód. W małym pokoju znajdziesz bibliotekarza - przyjrzyj mu się, sprawdź też notatki leżące na ziemi, a dowiesz się, że teraz musisz udać się do skryptorium.
Na miejscu będziesz musiał wybić sporo strażników. W centralnej części lokacji, blisko łuku, usłyszysz rozmowę o więźniu i oznaczony zostanie kapitan straży, który posiada klucz do celi więziennej.
Aby do niego dotrzeć, musisz znaleźć klucz do strażnicy. Znajduje się on w budynku tym samym, gdzie skrzynia z wyposażeniem. Posiada go opancerzony strażnik. Z nim wróć do Hunyana.
Ten powie o księdze, którą chce rozszyfrować. Następnie zbadaj pracownię - na parterze znajdziesz 2 wskazówki, na piętrze jedną. Tym samym zaktualizujesz zadanie i ruszysz do posiadłości Zahry.
Na miejscu wdrap się na drewniany podest pokryty kwiatami i zniszcz drewniane elementy przy oknie. Gdy wejdziesz do środka, zauważysz kolejną księgę, lecz na parterze podejrzysz plany kobiety. Poznasz tajemniczego członka Zakonu.
Po wszystkim idź na dachy i poczekaj na Zahrę. Musisz ją zabić, więc poczekaj na jej ruch i zeskocz na nią. Potem ucieknij z posiadłości, a zakończysz tę misję.