Assassin's Creed Mirage - Sędzia i kat: posłaniec, dowód, sąd, gubernator
Wężowa głowa - Assassin's Creed Mirage.
Wróć do siedziby w pierwszym regionie Bagdadu i naradź się z Asasynami po zabójstwie wszystkich członków Zakonu.





Potem udaj się do Kolistego Miasta, gdzie poszukasz Muhammada. Najpierw udaj się do sędziego na dolnym poziomie lokacji, a gdy zostanie on przekupiony i wspomni o posłańcu, wyjdź na zewnątrz i śledź NPC-a. Oczywiście nie daj się zauważyć, bo inaczej będziesz musiał wczytać zapis gry.

W końcu dotrzesz do strzeżonego budynku - przed wejściem zabij 4 strażników, po czym wejdź do skrytki za płachtą i podsłuchaj wrogów. Potem ich zabij i zacznij szukać gubernatora. Dotrzesz do miejsca z więźniami.

Uwolnij ich i wejdź do obszaru pełnego wrogów. Zabij ich, zbierz klucz i dotrzyj do oznaczonego gabinetu gubernatora, który otworzysz po zebraniu klucza od jednego z wrogów na parterze. W środku zbadaj list na stole i dwie wskazówki na prawo od wejścia.

Gdy to uczynisz, włączysz scenę, w której dowiesz się więcej o gubernatorze. Potem będziesz musiał uciekać przed szurtą. Po tym zadanie dobiegnie końca.