Assassin's Creed Mirage - Śladem Nura: fabryka skór, Dervis, strażnica, rejestr więźniów
Śladem Nura - Assassin's Creed Mirage.
Po dotarciu w pobliże znacznika użyj orła Enkidu, aby odnaleźć fabrykę skór. Potem wejdź do niej - po wejściu do budynku znajdziesz Dervisa, starego kumpla.





Po rozmowie z nim zakończysz ten etap misji, odblokowując nową aktywność. Quest będzie kontynuowany, gdy dotrzesz bardziej na wschód lokacji.

Uwaga! Zabijaj po cichu wrogów lub całkowicie ich unikaj, bo walka z nimi jest bardzo ciężka!
Przed twierdzą wskocz do niej od południowo zachodniej części. Zauważysz tam dwóch strażników rozmawiających na temat Aliego. Wskocz do siana i podsłuchaj ich, a dowiesz się, że musisz udać się do miejsca z rejestrem więźniów.

Idź do nowego znacznika. Blisko niego zauważysz pokój skryby, lecz jest on zamknięty na klucz. Jeden ze strażników go posiada, więc oznacz go orłem i poczekaj, aż będzie blisko Ciebie, aby go okraść lub szybko zabić (po pewnym czasie znajdzie się on przy filarach nad murem).
Otwórz budynek skryby i zabierz rejestr. To zakończy quest.