Rise of the Ronin - Ci, którzy znają Shoina: Fumi, Takasugi, mistrz Shoin
Ci, którzy znają Shoina - Rise of the Ronin.
Spotkaj się z Ryomą i Katsurą w gospodzie, po czym śledź Fumi w chińskiej dzielnicy. Po wejściu do alejki wybij wrogów.
To samo uczyń po wejściu do budynku, gdzie znajdziesz też poszukiwaną kobietę. Wspólnie ze swoimi dwoma sojusznikami będziesz musiał odszukać Takasugiego.
Cel znajduje się w wielkim budynku na południowym wschodzie. Dostaniesz się do niego z wielką łatwością przez dachy, gdzie warto się trzymać, jeśli nie chcesz walczyć z grupami wrogów na dole.
Po dotarciu do Takasugiego stoczysz z nim pojedynek - uważaj na rzucane pod nogi bomby, od których musisz odskakiwać do tyłu. Gdy jesteś daleko wroga, blokuj wystrzeliwane z pistoletu pociski. Ponadto gdy na arenie pojawią się pobratymcy, zajmij się nimi w pierwszej kolejności.
Po rozmowie z Takasugim wróć do gospody i wybierz jeden z planów szturmu na więzienie.
W każdym z tych przypadków będziesz musiał dotrzeć do celu podróży. Jeśli poparłeś Ryomu i musisz wskoczyć na strażnicę, zbierz drewno, aby naprawić drabinę. Znajdziesz je w szopie bandytów w wielkiej skrzyni.
Wróć z tym składnikiem do robotnika i rusz do Fumi, która stoi przed wejściem do więzienia. Potem rozpocznij bitwę i wleć do wielkiego budynku. Trzymaj się płotu od prawej strony i wejdź do wysokiej trawy, a zauważysz tam wejście do dobudówki.
W środku znajdziesz więźniów i dowiesz się, że Shoin został zabrany. Po rozmowie z dwoma skazanymi rusz do kolejnej części więzienia, aby zdobyć klucz do bramy więzienia. Trzyma ją mocarny przeciwnik, do którego warto zakraść się zza pleców, aby zadać mu na sam start sporo obrażeń.
Potem idź do głównej bramy więzienia - w budynku spotkasz naczelnika więzienia. Wykorzystaj tutaj broń, która szybko wyprowadza ciosy - np. katana. Wróg wykonuje ataki po 4-5 uderzeń, a gdy wali pięścią, to najlepiej będzie przełączać się szybko między bohaterami i atakować go innym od pleców.
Potem zejdź do więzienia i uratuj Shoina. Po dyskusji opuść obiekt kanałami - zejście znajduje się na prawo od celi więziennej poszukiwanego.
Teraz po dyskusji z Fumi odprowadź ją do gospody Sakura, po drodze eliminując wojowników chcących przechwycić list. Finalnie główny bohater zostanie złapany przez niebieskiego demona.
Teraz w gospodzie możesz wyrazić chęć na ruszenie do Edo, nowego regionu gry. Do Jokohamy będziesz mógł wrócić natomiast później.