TES IV Oblivion Remastered - Zwierzyna na polowaniu: Aleron, lichwiarz Kurdan, topór, wyjście
Zwierzyna na polowaniu - TES IV Oblivion Remastered.
Po rozmowie w Bravil z handlarzem zaklęć (Czarnoksiężnikiem) rusz do lichwiarza Kurdana, który może odpowiadać za zaginięcie Alerona.




f3
Kurdana znajdziesz w karczmie bliżej południowego wyjścia - musisz go przekupić, aby miał minimum 60-70 punktów zaufania. Potem dowiesz się, że musisz odzyskać jego topór, a dowiesz się, gdzie jest Aleron.
f16
Przy dole rzeki podejdź do łódki i przy bramie do fortu użyj uchwytu, aby otworzyć sobie bramkę. Potem po wejściu do środka znajdziesz Alerona. Dowiesz się, że to zasadzka, więc rusz Drogą Myśliwską przez drzwi pod schodami.
f17
Teraz zabij pierwszego wroga, potem przygotuj się na pojedynek z drugim. Jest on o wiele cięższy do ubicia, więc przygotuj się na ciężką walkę lub po prostu używaj magii. Potem, podobnie jak pierwszego wroga, przeszukaj go, aby zdobyć klucz.
f18
Z tym przedmiotem przejdź do większego obszaru, gdzie znajdziesz jeszcze jednego myśliwego - tym razem zalecamy grać z łukiem i obiegać go wokół wodnego obszaru. Gdy wpadnie do niego, ostrzeliwuj go z broni dystansowej.
f19
Po wszystkim opuść katakumby, idąc za znacznikiem wyjścia. Okaże się, że Kurdan czekał na Alerona i zabije go. Szybko pozbądź się głównego wroga, a potem łucznika. Przeszukaj go, aby zdobyć klucz.
f20
Dodatkowo warto zebrać nogawice, które posiadają element magii. Potem wróć do katakumb i otwórz bramkę po lewej stronie, gdzie znajdziesz prawdziwy uchwyt do wyjścia z obiektu.
Poprzednia
TES IV: Oblivion Remastered - MISJE POBOCZNETES IV Oblivion Remastered - Poprzez koszmar w mroku: Kud-Ei, zaginiony przyjaciel Henantier, próby i testy
Następna
TES IV: Oblivion Remastered - MISJE POBOCZNETES IV Oblivion Remastered - Paranoja: Glarthir, śledzenie osób, nagrody, zakończenia