Trzeba mieć wejście - rozwinięcie

BLOG
441V
Kali | 02.02.2011, 10:33
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

 

Nie tak dawno Myszaq zwrócił uwagę na swoim blogu na pewną, genialną reklamę Heinekena. "Trzeba mieć wejście" - czyli clip "Entrance". Ze względu na skrzywienie zawodowe (marketing) przyjrzałem się bliżej tej sprawie. Jak się okazało, "Entrance" to dopiero wierzchołek góry lodowej - wprost mistrzowsko zaplanowanej i złożonej akcji, którą aż miło prześledzić.

 

Nie tak dawno Myszaq zwrócił uwagę na swoim blogu na pewną, genialną reklamę Heinekena. "Trzeba mieć wejście" - czyli clip "Entrance". Ze względu na skrzywienie zawodowe (marketing) przyjrzałem się bliżej tej sprawie. Jak się okazało, "Entrance" to dopiero wierzchołek góry lodowej - wprost mistrzowsko zaplanowanej i złożonej akcji, którą aż miło prześledzić.

xxxxx


UWAGA: ze względu na reklamowany produkt (piwo), spoty dostępne są dla osób pełnoletnich. Aby je obejrzeć, należy się zalogować na swoje konto w YouTube.

Kto jeszcze nie widział "Entrance", niech koniecznie nadrobi zaległości. W skrócie - na imprezę wchodzi pewien niby anonimowy gościu, i to wchodzi z niesamowitym przytupem. Dusza towarzystwa to mało powiedziane. Co się jednak okazuje - podstawowy spot został uzupełniony całą serią dodatkowych, niezwykle pociesznych filmików, przedsatwiających różne ciekawe rzeczy dotyczące bohaterów tej imprezy. I o ile jestem wielkim fanem spotów reklamowych Heinekena (IMO jedne z najlepszych na świecie), tak ta najnowsza mnie po prostu zatkała.


Pierwszy z gości - afrykański król - przemawia w abstrakcyjnym języku:

 


 


Możemy też poznać historię pirata, któremu głowny bohater wręczył sztuczne oko:

 



 

Dowiemy się też, dlaczego kanarek potrafi wywołać radość u posępnego jegomościa - po prostu MISTRZOSTWO ŚWIATA, kładące na kolana:).

 


 


A także dlaczego mistrz wschodnich sztuk walki tak zajadle przygotowywał się na spotkanie z naszym bohaterem:

 


 


Co wiecej - okazuje się, że technika Dragon's Breath ma swoje alternatywne odmiany:

 




Możemy też podejrzeć przygotowania rewolwerowca do pojedynku na imprezie:

 





Dowiemy się, z jakiego kraju pochodzi stary kelner i do czego zdolny jest flet poprzeczny:

 


 

 

Jaki ukryty talent ma młodszy kelner - i z jaką radością go wykorzystuje:):

 





I co obydwoje potrafią w duecie:

 



 

Całość uzupełnie "toaletowa pogaduszka" trzech kobiet zachwyconych naszym bohaterem:

 




 

... a także popis umiejętności dwóch koszykarzy - do czego wykorzystują umiejętności wyniesione z boiska:

 



 

Podsumowaniem wszystkiego jest film „The Asteroids Galaxy Tour” - nazwa pochodzi od duńskiego zespołu, którego utwór "The Golden Age" stanowi przewodni temat muzyczny tej kampanii.

 






Całość tworzy zgrabną, zaskakującą całość, wyreżyserowaną ręką Fredrika Bonda - bardzo uznanego twórcy, który na swoim koncie ma m.in. reklamy dla Adidasa i Pepsi. Za całość odpowiedzialna była renomowana agencja Wieden+Kennedy Amsterdam i nic, tylko należy pogratulować wprost kapitalnej roboty. Takie reklamy to ja rozumiem - aż chce się oglądać!

Oceń bloga:
0

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper