Dead Rising 2: Case Zero - opis gry
Dead Rising 2: Case Zero to samodzielne rozszerzenie do drugiej odsłony Dead Rising wyprodukowane przez studio Blue Castle Games i wydane przez Capcom. Produkcja, w odróżnieniu od ‘podstawki’, ukazała się tylko na Xboxie 360.
Akcja rozszerzenia Case Zero rozgrywa się pomiędzy wydarzeniami ukazanymi pomiędzy dwiema pierwszymi częściami Dead Rising (dokładnie rzecz biorąc trzy lata przed “dwójką”). Głównym bohaterem jest niejaki Chuck Greene, były mistrz zawodów motocrossowych, którego córka została ugryziona przez zombie i potrzebuje specjalnego lekarstwa zwanego Zombrex. Chuck ma na jego znalezienie dwanaście godzin. Niestety, jego sytuacja komplikuje się gdy zostaje okradziony w mieścinie Still Creek nieopodal Fortune City. W tej sytuacji musi znaleźć wszystkie niezbędne części motocykla, który pozwoli mu uciec.
Rozgrywka nie odbiega od głównych odsłon serii. Wydarzenia śledzimy z perspektywy trzeciej osoby, a naszym głównym zadaniem jest znalezienie wspomnianych część i wypad ze Still Creek. Po drodze ścieramy się z masami żywych trupów. Do samoobrony mogą nam posłużyć rozmaite obiekty znajdowane w trakcie zmagań - zarówno takie mniej lub bardziej cudaczne. Po drodze natkniemy się również na specjalne karty zwane Combo Cards, dzięki którym można tworzyć nowe bronie z tych już posiadanych.
W Case Zero znajdziemy również pewne elementy RPG. Wykonując pewne czynności gromadzimy PP (Prestige Points), swego rodzaju doświadczenie, co pozwala zwiększać siłę i wytrzymałość głównego bohatera. W dodatku da się mu nabić maksymalnie piąty level.
Zdobyczne PP oraz Combo Cards można następnie przenieść do Dead Rising 2.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych