Znamy wymagania sprzętowe nadchodzącego Blair Witch. Walka w grze podobna do tej z Alana Wake'a
Jeszcze nie opadł kurz związany z premierą drugiej części Layers of Fear, a rodzimy developer podczas tegorocznych, zakończonych już targów E3 zapowiedział nową produkcję. Będziemy się w końcu bać?
Kiedy podczas prezentacji Blair Witch na konferencji Microsoftu ujrzeliśmy krótki materiał wideo, wielu z nas pomyślało o kilku znanych tytułach, za którymi tęsknimy. Nikt jednak nie podejrzewał, że na koniec ujrzymy znak kultowego filmu, a samą grę przygotowuję znane z symulatorów chodzenia - Bloober Team. Tak jednak właśnie jest, a sama gra ukaże się niebawem, bo już 30 sierpnia, również za pośrednictwem Xbox Game Pass.
Blair Witch. W polski horror na Xbox One X zagramy w 4K
Developer uznał, że umiejscowi Blair Witch w tym samym miejscu do kinowy pierwowzór, jednak przedstawi w ramach tego swoją autorską historię. Wedle zapowiedzi, czeka nas spory teren do swobodnej eksploracji, a sama gra nie będzie nas pospieszała, pomijając reżyserowane momenty, które mają spowodować u nas przyspieszone tętno. Jak wspominał ostatnio Wam Bartosz, naszym głównym narzędziem będzie kultowa kamera, a możliwości jakie nam daje, ewoluowały w czasie prac nad grą. Początkowo, miała ona dać nam możliwość spojrzenia w przeszłość, bądź delikatnego wyjaśnienia fabuły. Z czasem jednak, stała się podstawowym narzędziem do rozwiązywania zagadek dostępnych w grze.
Jak wspomina Maciej Głomb z Bloober Team, w grze pojawią się pojedynki. Nie będzie to jednak typowa walka z bronią palną lub białą, a takie inspirowane grą Alan Wake. Dostaniemy więc w nasze ręce latarkę i będziemy nią straszyć wrogów. Całość ma wystarczyć na około sześć godzin, a jak zapewnia Barbara Kciuk, scenarzystka projektu - to jeden z tych tytułów, który powinno się odpalić samemu, na słuchawkach i ze zgaszonym w pokoju światłem.
Okazuje się również, że dzięki prezentacji najnowszej gry, pojawiły się firmy zainteresowane kolejnym projektem - Medium. Ten natomiast, ma się ukazać już w przyszłym roku. Widać więc, że Bloober narzucił sobie naprawdę szybkie tempo prac. Developer podzielił się również wymaganiami sprzętowymi Blair Witch:
Minimalne wymagania sprzętowe:
- System operacyjny: Windows 7
- Procesor: Intel Core i3-3220 (3,30 GHz) / AMD A8-7600 (3,1 GHz)
- Pamięć RAM: 4GB
- Karta graficzna: GeForce GTX 750 Ti / AMD Radeon R7 265
- Przestrzeń dyskowa: wolne 16GB przestrzeni
Zalecane wymagania sprzętowe:
- System operacyjny: Windows 10
- Procesor: Intel Core i5-6500 (3,2 GHz) / AMD Ryzen 5 1600
- Pamięć RAM: 8GB
- Karta graficzna: GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX 590
- Przestrzeń dyskowa: wolne 16GB przestrzeni
Warto przeczytać:
Blair Witch. Nowa gra od polskiego Bloober Team straszy na zwiastunie