Myst debiutuje w Xbox Game Pass. Gra wykorzystuje AMD FSR – znamy szczegóły wydajności
Microsoft potwierdził dzisiaj dostarczenie na Xboksy Series X|S i Xboksa One odświeżonej gry z serii Myst. Sytuacja jest interesująca, ponieważ produkcja debiutuje w Xbox Game Pass i jednocześnie wykorzysta moc nowej platformy. Twórcy zadbali o wsparcie AMD FidelityFX Super Resolution.
Myst (remake) pierwotnie zadebiutował w 1993 roku i produkcja w swoim czasie posiadała wielu fanów. Po latach tytuł powróci – 26 sierpnia odbędzie się premiera gry na Xboksach Series X|S, Xboksie One i PC. Będzie to pełny remake, który ma zapewnić graczom wyjątkowe doświadczenie, ponieważ zainteresowani zapoznają się z upiększoną historią.
Twórcy podkreślają na blogu Xboksa, że Myst powraca w zupełnie nowej grafice, odświeżonym udźwiękowieniu oraz z nowymi interakcjami – fani mogą liczyć na między innymi opcjonalne, losowe zagadki.
Myst został „przebudowany od podstaw” i deweloperzy wykorzystali AMD FidelityFX Super Resolution, by zapewnić graczom oczekiwaną jakość rozgrywki – na Xboksie Series X możemy liczyć na poznawanie wydarzeń w rozdzielczości 4K przy płynnych 60 klatkach na sekundę, a na Xboksie Series S deweloperzy zaoferują 1440p i 60 fps.
Zdaniem studia AMD FSR w ich tytule zapewni niemal 75% wzrost wydajności na Xboksach Series X|S w rozdzielczości 4K – „bez poświęcania dużej jakości wizualnej”.
Thanks to AMD FidelityFX Super Resolution, Myst is able to run on Xbox Series X at the highest graphics settings across the board at a smooth 60 FPS on a 4K display… and 1440P @ 60 FPS on Xbox Series S.
— AMD Radeon (@amdradeon) August 17, 2021
Learn more: https://t.co/vD8p5x1gxV pic.twitter.com/Vjm8jpCFCL
Myst będzie dostępny w Xbox Game Pass – sprawdźcie gry zmierzające do usługi.