Dead Space 2 ma lepsze zabawki
Jedną z niewielu rys na powierzchni absolutnie świetnego Dead Space był fakt, że gracze mieli tendencje do ulepszania jednej, ulubionej giwery, która służyła im przez większość gry. W sequelu tak nie będzie - dzięki nowemu systemowi upgrade'ów.
Jedną z niewielu rys na powierzchni absolutnie świetnego Dead Space był fakt, że gracze mieli tendencje do ulepszania jednej, ulubionej giwery, która służyła im przez większość gry. W sequelu tak nie będzie - dzięki nowemu systemowi upgrade'ów.
Według Wrighta Bagwella z Visceral Games, korzystanie głównie z jednej broni w Dead Space pozbawiało graczy różnorodności doznań i urozmaiconej rozgrywki, którą mogło zapewnić korzystanie z całego zakresu arsenału. W przypadku Dead Space 2[ będziemy bardziej zmotywowani, aby poznać, podbijać statystyki i korzystać z szerszego zakresu giwer, jakie zaoferuje nam gameplay. Specjalny system będzie nam dawał przedsmak tego, co oferuje każda z zabawek, "kusząc" nas w ten sposób do zapoznania się z ich możliwościami, ukazując także, co daje każdy kolejny stopień upgrade'u. Brzmi tajemniczo, ale jak najbardziej intrygująco i zachęcająco - DS2 wpisałem na listę zakupów obowiązkowych już dawno temu...