XCOM: Enemy Within to duży kawałek chleba
Posiadacze komputerów osobistych, którzy będą chcieli zagrać w XCOM: Enemy Within dostaną możliwość ściągnięcia tylko i wyłącznie dodatku za pomocą Internetu. Natomiast sympatycy konsol, którzy będą chcieli wyruszyć na kolejne walki z Obcymi, muszą kupić dodatek wraz z podstawką, a całość zostanie wsadzona w gustowne pudełko.
Zapewne zapytacie, dlaczego nie będziemy mogli pobrać tylko i wyłącznie dodatku z sieci? Reprezentanci 2K mają dość dziwne tłumaczenie. Na trwającej imprezie PAX Prime pojawił się Garth DeAngelis, który jednoznacznie stwierdził, że na komputerach osobistych pobieranie dużego dodatku nie stanowi problemu, ale zawartość Enemy Within jest zbyt duża, aby zadebiutować jako DLC na konsolach...
Dawno nie słyszałem głupszego tłumaczenia. Mam wrażenie, że Garth od wielu lat nie włączał konsol aktualnej generacji i nie ściągał żadnej gry. Sam miałem przyjemność w ostatnim czasie pobrać The Last of Us i jakoś nie wspominam tego wydarzenia negatywnie. Gra ściągnęła się szybko, a ja po kilku godzinach mogłem rozkoszować się historią od Naughty Dog.
Czuję, że 2K chce nam sprzedać dwukrotnie ten sam produkt. Przypomnę tylko, że nadal nie znamy ceny dodatku do XCOM’a, a słowa Garteha mogą zwiastować chęć podwójnego zarobku. Obym się mylił.
XCOM: Enemy Within zadebiutuje na rynku 12 listopada.