Child of Light będzie dużą grą
Włodarze Ubisoftu postanowili wypowiedzieć się na temat zapowiedzianego niedawno Child of Light. Gra pomimo pojawienia się w cyfrowej dystrybucji nie będzie „małym projektem” i zapewni zainteresowanym wiele godzin rozgrywki.
Według twórców Child of Light - tytuły, które pojawiają się w cyfrowej dystrybucji mają problem z mentalnością graczy. Użytkownicy konsol widząc, że gra ląduje na Xbox Live Arcade lub PlayStation Network nie oczekują od projektu ambitnej rozgrywki. Gracze mierzą większość gier pryzmatem „indyków” i nie są skłonni zainteresować się nawet najciekawszą produkcją.
Producent gry – Patrick Plourde – stwierdził, że pośród konsumentów jest przekonanie, że jeśli gra nie posiada pudełka i jednocześnie nie kosztuje 60 dolarów, to nie jest warta swojej ceny.
Plourde wspomniał, że jego najnowszy tytuł będzie walczył z tym błędnym stereotypem, a historia w Child of Light umili nam życie na 10 godzin.
Zgadzacie się z przeświadczeniem reprezentanta Ubisoftu?