The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom z reklamami w Famitsu. Złowieszcza metamorfoza broni Linka
Akcja reklamowa The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom trwa w najlepsze. W Japonii Nintendo ujawnia w związku ze zbliżającą się premierą nowego exclusiva ciekawe szczegóły fabularne.
W najświeższym numerze znanego, japońskiego periodyku Famitsu pojawiła się reklama od Nintendo, poświęcona The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Firma prezentuje w niej potężny miecz Linka. Według tekstu z marketingowego materiału ta broń znajduje się w nadciągającej grze na Switch w "zepsutym”, opanowanym przez złe moce stanie. Znany miecz ma w związku z tym przejść „wielką metamorfozę” w The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. W reklamie nie zabrakło też wspomnienia historii słynnego sprzętu Linka. Rzeczona broń pojawiła się wcześniej m.in. w Skyward Sword i Breath of the Wild.
Wiemy już, że The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom to największa produkcja first-party w historii Nintendo. Gra zajmie ponad 18 GB, o czym więcej pisaliśmy w tym miejscu.
Nintendo zadeklarowało też, że poziom cenowy 70 dolarów, wyznaczony przez nadciągający exclusive, nie stanie się powszechnym standardem w sprzedaży gier na Switch. Firma ma każdorazowo określać cenę swoich tytułów.
Neat Zelda add from the new Famitsu.
— Game Data Library (@GameDataLibrary) February 18, 2023
The right text reads "The master sword, corrupted"
The small at the left says (shortened) "In the new title its appearance will undergo a major transformation" pic.twitter.com/jiVubwSPSJ
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.