Xbox to „największa marka w branży gier”. Activision Blizzard podsumowuje rok i świętuje
Za 69 mld dolarów Microsoft dołączył do swojej rodziny Activision Blizzard. Studia pracujące nad takimi seriami jak Call of Duty i Diablo będą teraz rozwijać gry dla Phila Spencera, a specjalny materiał zwiastuje ciekawą przyszłość.
Microsoft bardzo długo walczył o dołączenie do swojej rodziny Activision Blizzard. Teraz jednak szef Microsoft Gaming może planować następne premiery, a w przyszłym roku gry z serii Call of Duty czy też właśnie wspomnianego Diablo trafią do Xbox Game Pass.
Activision Blizzard postanowiło podsumować ostatnie 12 miesięcy i na specjalnym materiale firma świętuje dołączenie do „największej marki w branży gier”. To bez wątpienia duże wydarzenie dla wszystkich pracowników zespołów korporacji, ponieważ według udostępnionych informacji – deweloperzy mają teraz otrzymać większą swobodę w realizowaniu następnych projektów.
Korporacja potwierdza także znakomity rezultat całej marki Candy Crush, wspomina największą premierę w historii Blizzarda czy też bardzo dobre zaangażowanie graczy na serwerach najnowszej części Call of Duty.
Trzeba przyznać, że był to naprawdę ciekawy rok dla Activision Blizzard, które może w przyszłości zapewnić graczom sporo radości. Trudno powiedzieć, jak będzie wyglądać temat ekskluzywności wielu pozycji korporacji, ale pewnie część tytułów będzie debiutować na wszystkich platformach.
To był niezapomniany rok. Dziękujemy naszej wspaniałej społeczności graczy za wsparcie.
It's been a year to remember.
— Activision Blizzard (@ATVI_AB) December 19, 2023
Thank you, our wonderful gaming community, for your support. ❤️ pic.twitter.com/mHdOYm7TxB