Halo 6 ważniejsze od Halo Infinite? Gra najwidoczniej nie otrzyma wielkiego trybu Battle Royale
Tajemnicza pozycja z uniwersum Halo była rozwijana przez kilka lat, ale najwidoczniej Microsoft nie zdecydował się dokończyć prac i w pewnym momencie zrezygnował z rozwoju Project Tatanka. Zawartość miała trafić do Halo Infinite.
Kilka dni temu wspominaliśmy o pracach nad „nowym Halo”, kiedy dwóch deweloperów potwierdziło, że od kilkunastu miesięcy ekipa pracująca pod skrzydłami giganta z Redmond przygotowuje nową pozycję, która najpewniej powstaje na Unreal Engine 5.
Nadal nie mogliśmy mieć pewności, co dalej z Project Tatanka do Halo Infinite – najnowsze doniesienia wskazują jednak, że społeczność nie powinna wyczekiwać na duży tryb Battle Royale, który miał znacząco rozbudować zawartość gry.
Microsoft oficjalnie nigdy nie zapowiedział nowości, jednakże kilkukrotnie docierały do nas głosy na temat zawartości, która była rozwijana przez studio Certain Affinity. Możliwe, że twórcy nie będą mieć już okazji dokończyć produkcji.
Nick „Shpeshal Nick” Baker, współzałożyciel XboxEra, podczas jednego z ostatnich podcastów zapowiedział, że Project Tatanka nie znajduje się już w produkcji. Jeden z insiderów Xboksa, powołując się na inne źródła, również potwierdził anulowanie przedsięwzięcia.
Co ciekawe, prace nad trybem miały trwać prawie 3 lata, a w pewnym momencie blisko 100 deweloperów skupiało się na zrealizowaniu omawianego wariantu rozgrywki. Swego czasu mówiło się również o tym, że projekt ewoluował i rozwinął się w różnych kierunkach, co dawałoby szansę, że deweloperzy otrzymają szansę przekształcenia go w nieco inną propozycję – jednak są to wyłącznie domysły.