GameAcademy #2: Zarządzanie projektem gamingowym
GameDesire Company wspólnie z Digital Dragons zapraszają na drugie spotkanie z cyklu GameAcademy – kursu tworzenia gier komputerowych! Już 13 i 14 stycznia widzimy się po raz kolejny się w Krakowskim Parku Technologicznym, tym razem głównym tematem spotkań będzie zarządzanie projektem gamingowym i studiem developerskim. Dla uczestników udostępnione będą nowoczesne sale multimedialne ze sprzętem, profesjonalne oprogramowanie oraz sale wykładowe.
Swoją wiedzą będą dzielić się specjalnie zaproszeni prelegenci, mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem, w programie:
Piątek:
- Artur Staszczyk (GameDesire) – Cykl życia produktu, road mapy, milestony, deadliny. Jak ułożyć procesy w firmie gamedevowej?
- Maciej Mróz (GameDesire) – Budżetowanie produkcji. Co, kiedy i za ile?
- Stan Just (CD Project RED) – Wprowadzenie do zarządzania produkcją gier wideo
Sobota:
- Mikołaj Sobczyk (GameDesire) – Role w firmach gamedevowych. Czyli kto jest kim w studiu developerskim?
- Paweł Miechowski (11bit Studio)) – Własne studio - jak zacząć?
- Mateusz Janczewski (ATGames) – Zarządzanie kreatywnością
- Piotr Żygadło – Nie tylko Scrum – alternatywne metody zarządzania pracą
Całemu wydarzeniu towarzyszy Program Mentorski, gdzie osoby pracujące nad własnymi projektami mogą skorzystać z doświadczenia game designerów, programistów i grafików, którzy wspomogą ich radą i swoim doświadczeniem. Jeśli macie swój projekt gry, pomysł lub prototyp i chcielibyście go skonsultować z weteranami branży, to właśnie miejsce dla Was! Swoje projekty możecie zgłaszać w tym miejscu.
Udział w zajęciach Game Academy jest płatny, bilety kosztujące 30 zł i uprawniające do uczestnictwa w dwóch dniach zajęć dostępne są na stronie: http://gameacademy.pl/. Informacje o nas znajdziesz również na Facebooku.
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA