GameAcademy #8 Technologie w grach vol. 2

Inf. prasowa
413V
GameAcademy #8 Technologie w grach vol. 2
redakcja | 26.07.2017, 14:51

Za oknem raz słońce, raz deszcz, ale nieważne czy przemakamy do suchej nitki, czy pieczemy się w letnim skwarze GameAcademy nadal dowozi kolejne spotkania. Tym razem w przestronnym i klimatyzowanym budynku KPT GameDesire i Digital Dragons szykują spotkanie, na którym będziemy kontynuować temat technologii w grach wideo.

GameAcademy #8 Technologie w grach vol. 2 odbędzie się w dniu 29 lipca. Swoją wiedzą z tego obszaru będą się z Wami dzielić prelegenci, specjaliści, mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem.

Dalsza część tekstu pod wideo

Program:

Sobota 29 lipca:

  • 10:00 Mateusz Pusty (Robot Gentleman) - Uszczęśliw swoich Designerów. O użyciu istniejących i tworzeniu własnych Node Editors w Unity
  • 11:00 Krzysztof Justyński (Crunching Koalas) Unreal 4 vs Unity – co jest najlepszym wyborem dla gry eksploracyjnej?
  • 12:00 Tomasz Dziobek (Teyon) - Prototyp w Unreal Engine 4, czyli jak zrobić grę w dzień
  • 13:00 Mateusz Osuch (Vile Monarch) Multiplatformowość – Oh… Sir! The Insult Simulator oraz Crush Your Enemies Tech Postmortem

Udział w zajęciach GameAcademy jest płatny, bilety w cenie 30 zł, uprawniające do uczestnictwa w dwóch dniach zajęć dostępne są na stronie: http://rejestracja.gameacademy.pl/ Wszyscy zarejestrowani otrzymają napoje oraz poczęstunek.

Źródło: własne

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper