GameAcademy #9 - Alternatywne technologie w grach

Inf. prasowa
382V
GameAcademy #9 - Alternatywne technologie w grach
redakcja | 05.09.2017, 15:20

Po wakacyjnej przerwie ponownie zapraszamy na spotkania z cyklu GameAcademy – kursu tworzenia gier komputerowych prowadzonego przez najlepszych ekspertów z branży!

Jesienna pogoda nam nie straszna, a tym samym spotykamy się w dniach  8 i 9 września w Krakowskim Parku Technologicznym na GameAcademy #9, której tematem przewodnim będą alternatywne technologie w grach. Uczestnicy będą mogli zapoznać się między innymi z informacjami na temat Reality Games Engine, Continuous developmentu z użyciem Qt oraz poznać zalety Qt jako frameworku do gier 2D.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na chwilę obecną potwierdzone wystąpienia piątkowe (lista wystąpień sobotnich zostanie dodana jutro). 

  • 17:00 - Nowa Era Game Designu – Reality Games Engine, GRZEGORZ FLOR Economy Designer, Reality Games
  • 18:00- Continuous development z użyciem Qt, MACIEJ WĘGLARCZYK Senior Software Engineer, GameDesire
  • 19:00 - Dlaczego Qt? O wybieraniu frameworku do gry 2D, ZBIGNIEW RZEPKA Software Engineer, Gamedesire

Więcej szczegółów na: http://gameacademy.pl/

Udział w zajęciach GameAcademy jest płatny, bilety w cenie 30 zł, uprawniające do uczestnictwa w dwóch dniach zajęć dostępne są na stronie: http://rejestracja.gameacademy.pl/ Wszyscy zarejestrowani otrzymają napoje oraz poczęstunek.

Źródło: własne

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper