GameAcademy #11 - Marketing i PR gier
Powoli czuć już ducha świąt, a rok zbliża się ku końcowi, jednak zanim oddacie się w pełni szukaniu prezentów i planowaniu sylwestra zapraszamy Was na ostatnie w tym roku spotkanie z GameAcademy. Tym razem spotykamy się 17 listopada, wyjątkowo w krakowskim pubie THE STAGE - live music, food & bilard, a spotkanie będzie poświęcone zagadnieniom z dziedziny Marketingu i PR-u gier.
Po wykładach GameAcademy #11 Marketing i PR gier odbędzie się miniafterparty, podczas którego każdy zarejestrowany uczestnik będzie miał możliwość odbioru 2 darmowych piw (z możliwością wymiany na napój bezalkoholowy).
Program:
Piątek 17 listopada
- 16:00 Gabriela Subbotko - Relacja z community i jej wpływ na proces tworzenia gier.
- 17:00 Andrzej Mazuruk - Influencer marketing, czyli narzędzie promocji dla każdego?
- 18:00 Krystian Smoszna - Dobre i złe praktyki w kontaktach wydawców z redakcją.
- 18:00 Tadeusz Zieliński - Jak zaszkodzić swojej grze? A jak pomóc?
Udział w zajęciach GameAcademy jest płatny, bilety w cenie 30 zł, uprawniające do uczestnictwa w zajęciach dostępne są na stronie: http://rejestracja.gameacademy.pl/. Na stronie znajdziecie również szczegółowe informacje na temat prelekcji.
GameAcademy towarzyszy również bezpłatny Program Mentorski Jeśli macie swój projekt gry, pomysł lub prototyp i chcielibyście go skonsultować z weteranami branży, to właśnie miejsce dla Was! Swoje projekty możecie zgłaszać tutaj.