GameAcademy vol.1 Game Design

Inf. prasowa
689V
GameAcademy vol.1 Game Design
redakcja | 11.01.2018, 22:46

Jeśli po planowaniu Waszych noworocznych postanowień zamierzacie przejść do ich ambitnej realizacji, to polecamy Wam udział w pierwszym spotkaniu kolejnej edycji GameAcademy. Nową serię spotkań rozpoczniemy 13 stycznia w Krakowskim Parku Technologicznym. Spotkanie będzie poświęcone zagadnieniom związanym z Game Designem.

GameAcademy vol. 1. Game Design odbywać się będzie w dniu 13 stycznia. Swoją wiedzą z tego obszaru będą się z Wami dzielić prelegenci, specjaliści, mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem zdobytym w branży gier wideo.

Dalsza część tekstu pod wideo

Program:

Sobota 13 stycznia

  • 11:00 Radosław Ratusznik - Bądźmy fair wobec naszych graczy - czyli o czym warto pamiętać projektując gameplay
  • 12:00 Maciej Pryc - Studium tworzenia systemu walki w grze Anscentors Legacy - od projektu do implementacji
  • 13:00 Karolina Kuzia-Rokosz - Baza faktów jako skuteczna forma narracji wielowątkowej w UE4
  • 14:00 Tomasz Kaczmarek - Płynne projektowanie czyli jak zrodziła się alternatywna rozgrywka

Udział w zajęciach GameAcademy jest płatny, bilety w cenie 30 zł, uprawniające do uczestnictwa w zajęciach dostępne są na stronie: http://rejestracja.gameacademy.pl/. Na stronie znajdziecie również szczegółowe informacje na temat prelekcji.

GameAcademy towarzyszy również bezpłatny Program Mentorski Jeśli macie swój projekt gry, pomysł lub prototyp i chcielibyście go skonsultować z weteranami branży, to właśnie miejsce dla Was! Swoje projekty możecie zgłaszać http://gameacademy.pl/program-mentorski.

Źródło: własne

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper