Destiny 2 - Poradnik. Podklasy, bronie i pancerze, rozwój i endgame, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Destiny 2 - Poradnik. Podklasy, bronie i pancerze, rozwój i endgame, trofea

Warlock (Czarownik) - podklasy i porady

Rozbo | 08.09.2017, 14:30

Warlock (Czarownik) - podklasy i porady

Kosmiczny mag - tak w skrócie można nazwać Warlocka. Brak "zmartwychwstania" z powodu nieobecności klasy Sunsingera w Destiny 2, odbił się na roli Warlocka w trakcie aktywności drużynowych. Jednak zyskał w zamian sporo innych narzędzi wsparcia dla pozostałych Strażników, dzięki swojej klasowej umiejętności. Dlatego Warlock, oprócz tego, że potrafi zadawać potężne obrażenia z dystansu, to na dodatek potrafi regenerować energię pozostałych członków drużyny.

Sposób skakania: Warlock po drugim wciśnięciu przycisku skoku zaczyna szybować w powietrzu. Kontrolowanie tego wymaga pewnej wprawy, ponieważ najłatwiej kontrolować postać w początkowej fazie lotu, nadając jej odpowiedni pęd i kierunek, jednak później zaczyna się on charakteryzować swoistą bezwładnością.

Subklasy

Dawnblade (Ostrze Świtu)

Dawnblade to nie tylko świetna ofensywna klasa (ze względu na superzdolność). Dzięki potędze Słońca staje się prawdziwym powietrznym wojownikiem, mogąc m.in. przedłużać czas szybowania lub używać uników w powietrzu.

Rodzaj energii: Solar (Słoneczna)

Super: Daybreak (Brzask) - Warlockowi wyrastają ogniste skrzydła, łapie w dłoń ognisty miecz i zaczyna siać pożogę. To taki trochę Tytanowy Hammer of Sol, z tym że Warlock używa go szybując w powietrzu. Super nieco za szybko się kończy i jest nieco słabszy w porównaniu do Młotów Sunbreakera. Mimo to jest to nadal potężne narzędzie do "czyszczenia" wrogów.

Granaty:

  • Solar Grenade (Słoneczny) - tworzy wir słonecznego światła, który zadaje stałe obrażenia przez określony czas złapanym w niego wrogom. Jeden z najlepszych granatów nie tylko Dawnblade'a, ale w ogóle Warlocka.
  • Firebolt Grenade (Ognisty) - razi przeciwników promieniami światła słonecznego.
  • Fusion Grenade (Fuzyjny) - przyczepia się do wroga i zadaje dodatkowe obrażenia. Niestety, niespecjalnie skuteczny. W PvP nie zabije wroga od razu.

Klasowa umiejętność:

  • Healing Rift (Uzdrawiająca wyrwa) - tworzy studnię światła, która leczy wszystkich znajdujących się w jej obrębie sojuszników. Nie ma potrzeby dodawać nic więcej - to bardzo dobry patent, który prawdopodobnie okaże się niezbędny w trakcie Raidów.
  • Empowering Rift (Wzmacniająca wyrwa) - tworzy studnię światła, która wzmacnia zadawane obrażenia znajdujących się w jej obrębie sojuszników. Znów - bardzo przydatna rzecz dla całej drużyny w trakcie najbardziej wymagających aktywności.

Skok:

  • Strafe Glide (Szybowanie boczne) - uruchamia szybowanie w powietrzu, nad którym ma się większą kontrolę.
  • Burst Glide (Impuls szybowania) - w trakcie szybowania Warlock uzyskuję dużą prędkość początkową, co jest przydatne jako narzędzie szybkiej ucieczki przed niebezpieczeństwem.
  • Balanced Glide (Zrównoważone szybowanie) - szybowanie z umiarkowaną prędkością oraz kontrolą kierunku lotu.

Zdolności pasywne:

  • Attunement of Sky (Dostrojenie do nieba)
    • Swift Strike (Szybki atak) - uderzenie wroga atakiem wręcz tymczasowo zwiększa prędkość ruchu oraz przeładowania broni. Idealna rzecz dla graczy preferujących dynamiczny styl gry.
    • Winged Sun (Skrzydlate słońce) - Warlock może strzelać i rzucać granatami w trakcie szybowania. Bardzo dobre narzędzie zwiększające wszechstronność Dawnblade'a
    • Icarus Dash (Upadek Ikara) - Fantastyczny patent pozwalający Warlockowi robić uniki w powietrzu (trzeba nacisnąć 2 razy kółko). Przydaje się w zasadzie w każdej sytuacji i w każdym trybie i jest idealne zarówno jako narzędzie ofensywne, jak i defensywne.
    • Heat Rises (Robi się gorąco) - zabójstwa w powietrzu odnawiają energię granatów i walki wręcz. Użycie supera automatycznie odnawia energię wszystkich zdolności. Zdolność, która potwierdza całkowitą supremację Dawnblade'a w powietrzu.
  • Attunement of Flame
    • Igniting Touch - atak wręcz pali przeciwników i sprawia, że eksplodują. Dobre narzędzie do kontrolowania sytuacji w przysłowiowym "tłoku"
    • Phoenix Dive - przytrzymanie przycisku klęknięcia (kółko na PS4) w powietrzu sprawia, że Warlock błyskawicznie nurkuję na ziemię i regeneruje zdrowie. To jest idealny patent na dość częste sytuacje, gdy w powietrzu stajemy się zbyt łatwym celem i wszyscy zaczynają do nas strzelać.
    • Everlasting Fire - zabijanie przeciwników w trakcie trwania supera przedłuża czas jego działania.
    • Fated for the Flame - fale ognia wypuszczane przez miecz w trackie supera naprowadzają się na przeciwników, zaś w trakcie uderzenia wypuszczają smugi ognia. Bardzo dobra zdolność zwiększająca skuteczność Daybreaka.

Voidwalker (Kroczący przez próżnię)

Voidwalker to swoisty odpowiednik wampira w Destiny 2, a zarazem potężna klasa do obrażeń obszarowych, która w mgnieniu oka potrafi przetrzebić zastępy wroga. Jednocześnie kontrolowanie zebranej przez Voidwalkera energii i transferowanie jej pomiędzy różnymi umiejętnościami oddaje sporą kontrolę graczowi do reagowania i dysponowania swoją mocą w konkretnych sytuacjach.

Rodzaj energii: Void (Próżniowa)

Super: Nova Bomb (Bomba rozbłyskowa) - Warlock strzela zabójczą kulą energii, która po uderzeniu dezintegruje wszystkich w zasięgu pola rażenia. Znana z "jedynki" Nova jest wolniejsza i generalnie trudniejsza w użyciu w D2, jednak to wciąż zabójcza broń, która potrafi zrobić spustoszenie na relatywnie dużym obszarze.

Granaty:

  • Vortex Grenade (Wirowy) - po uderzeniu tworzy swoistą, małą czarną dziurę, która przyciąga przeciwników i zadaje im obrażenia. Dobre narzędzie zarówno do zadawania obrażeń, jak i blokowania niektórych obszarów.
  • Axion Bolt (Pocisk aksjonowy) - pocisk, który po trafieniu dzieli się na mniejsze odłamki agresywnie tropiące wrogów. Doskonała broń. Nawet jeśli nie uda się nim dobić przeciwnika, to przynajmniej można sprawić, żeby uciekał w popłochu.
  • Scatter Grenade (Kasetowy) - ten granat po uderzeniu rozbija się na wiele mniejszych odłamków rozlatujących się na wszystkie strony. Fajna rzecz, która wprowadza trochę zamieszania w PvP, zaś w PvE może wykończyć większe grupki przeciwników.

Klasowa umiejętność:

  • Healing Rift (Uzdrawiająca wyrwa) - tworzy studnię światła, która leczy wszystkich znajdujących się w jej obrębie sojuszników. Nie ma potrzeby dodawać nic więcej - to bardzo dobry patent, który prawdopodobnie okaże się niezbędny w trakcie Raidów.
  • Empowering Rift (Wzmacniająca wyrwa) - tworzy studnię światła, która wzmacnia zadawane obrażenia znajdujących się w jej obrębie sojuszników. Znów - bardzo przydatna rzecz dla całej drużyny w trakcie najbardziej wymagających aktywności.

Skok:

  • Strafe Glide (Szybowanie boczne) - uruchamia szybowanie w powietrzu, nad którym ma się większą kontrolę.
  • Blink (Doskok) - szybowanie zostaje zastąpione teleportacją na niewielką odległość. Przydaje się do błyskawicznych szarż w kierunku wroga, jak i do ucieczek.
  • Balanced Glide (Zrównoważone szybowanie) - szybowanie z umiarkowaną prędkością oraz kontrolą kierunku lotu.

Zdolności pasywne:

  • Attunement of Chaos
    • Entropic Pull (Zew entropii) - uderzenie przeciwnika tą zdolnością walki wręcz sprawia, że Warlock wysysa jego energię życiową i używa jej do odnowienia części energii granatu.
    • Bloom (Pobłysk) - zabójstwa zdolnościami próżniowymi sprawiają, że przeciwnicy eksplodują. Dobra rzecz do wprowadzenia jeszcze większego chaosu na polu bitwy.
    • Cataclysm (Kataklizm) - Nova Bomb leci jeszcze wolniej, ale za to podąża za przeciwnikiem. Po detonacji rozpada się na mniejsze pociski namierzające. Strzał do bomby powoduje jej wcześniejszą detonację. To bardziej podstępna umiejętność, która sprawdza się w określonych okolicznościach.
    • Chaos Accelerant (Akcelerator chaosu) - przytrzymując L1 ściągamy energię ze swojego supera, żeby przeładować granat i uczynić go jeszcze bardziej zabójczym.
  • Attunement of Hunger
    • Devour (Pochłonięcie) - zabicie przeciwnika natychmiastowo regeneruje zdrowie, zaś kolejne zabójstwa krótko po tym również przywracają porcję zdrowia.
    • Feed the Void (Nakarm próżnię) - przytrzymanie L1 zamienia energię granatu na energię życiową. Dodatkowo nadaje status Devour. Dobra, ostatnia deska ratunku, gdy jesteśmy na krawędzi życia i śmierci, a nie ma możliwości ucieczki.
    • Insatiable (Nienasycenie) - kiedy efekt Devour jest aktywny, zbijanie wrogów wydłuża czas jego działania i regeneruje energię granatu. Bardzo fajny perk wchodzący w synergię z dwoma innymi skillami Voidwalkera.
    • Vortex (Wir) - Nova tworzy osobliwość, która zadaje ciągłe obrażenia złapanym w nią wrógów. Jest to generalnie większa i bardziej zabójcza wersja Vortex Grenade.

Stormcaller

W przygotowaniu

Źródło: własne

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper